וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימה של נטפליקס: אפל צפויה להשיק את שירות הסטרימינג בנובמבר וכעת המחיר נחשף

23.8.2019 / 7:53

נטפליקס כבר לא לבד: נובמבר הקרוב הולך להיות עמוס בהשקות שירותי סטרימינג, כשדיסני ואפל צפויות להיכנס למשחק. שלושה חודשים לפני ההשקה, וכעת נחשפים המחירים של שירות הסטרימינג של אפל. הרווח כמובן הוא של הצרכנים, שסוף סוף יהנו מתחרות אמיתית

שירות הסטרימינג apple tv. יח"צ,
האימה של נטפליקס./יח"צ

במשך שנים חברת נטפליקס הייתה מונופול בעולם הסטרימינג, עם איום מינורי מצד חברת Hulu האמריקאית. אך כעת הכל הולך להשתנות עם כניסתן של דיסני ואפל לעולם הסטרימינג בנובמבר הקרוב. על פי הפרטים שנחשפים, נראה כי השירות אפל TV Plus יושק בנובמבר הקרוב ויעלה 9.99 דולרים בלבד. אתר בלובמרג דיווח כי אפל TV Plus יעלה עם היצע תכנים יחסית צר, בשל החשיבות של אפל להשיק את השירות בהקדם. עוד קודם אנונימי טען כי ייתכן ואפל תציע את השירות לתקופת ניסיון, כדי למשוך קהל פוטנציאלי.

מחיר החבילה של אפל נחשב ליקר יותר משל נטפליקס ודיסני, מה שעשוי אולי להקשות על אפל וכבר הופך אותה לשחקנית פחות אטרקטיבית. עם זאת, אפל כבר השקיעה 6 מיליארד דולר על תכנים, לפי פרסום של העיתון הבריטי Financial Times. לעומת זאת, תקציב התוכן של נטפליקס ב-2019 עומד על 15 מיליארד דולר. אחת מהתוכניות המדוברות ביותר בקטלוג של אפל, זוהי התוכנית "תוכנית הבוקר", בכיכובה של ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון, וסטיב קארל. מדובר בתוכנית היקרה ביותר שהופקה אי פעם, כשהיא יקרה יותר מ"משחקי הכס", בשל עלויות גבוהות של מיליוני דולרים, שכרם הגבוה של הכוכבים.

ומתי בישראל?

השירות של אפל צפוי להיות זמין תחילה בארצות הברית ומדינות נבחרות באירופה, בדומה להשקת האייפון. אלא שבהשקת שירות סטרימינג המצב יהיה שונה לטווח הארוך. בטווח הקצר אפל צפויה באמת . במידה ואפל תרכוש תכנים כמו מחברת HBO וחברות אחרות, אפל תדרש להתאים את התוכן לפי כל מדינה, מאחר וישנה סוגיית רישוי תוכן. כך גם לדוגמה התכנים של נטפליקס לא זהים בכל מדינה, וקיים שוני בהיצע התכנים, בין מדינה למדינה. על מנת להתחרות בנטפליקס ודיסני, אפל תצטרך להשיק את השירות בצורה גלובלית ובמהירות. לא ברור מתי זה יקרה, אך ניתן לשער כבר עכשיו כי אפל לא תוכל להסתפק בהשקה בארצות הברית, ובשלב מסויים ויחסית קצר, השירות גם יגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully