וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיכה מלאה בעברית: גרסת iOS 13 זמינה להורדה

18.9.2019 / 8:52

65 אחוזים ממשתמשי האייפון בישראל, שינו את שפת הממשק של האייפון לשפה העברית. לאור הפופולריות הגבוהה, אפל הוסיפה תמיכה מלאה בגרסה העברית, לרבות בחנות האפליקציות. אחרי שהגרסה החדשה הושקה בסוף השבוע האחרון, אספנו עבורכם את כל השינויים המשמעותיים

גרסה 13 אפל. צילום מסך, צילום מסך
הגרסה החדשה לאייפון זמינה להורדה/צילום מסך, צילום מסך

אחרי שהוכרזה לפני שלושה חודשים, הגרסה החדשה לאייפון, ה-iOS 13 כאן. חברת אפל שחררה בסוף השבוע את הגרסה שזמינה למכשירי האייפון SE ומעלה. בשונה מגוגל שאחראית על אנדרואיד, כשאפל משחררת גרסה חדשה, היא זמינה לכל המשתמשים באופן כמעט ומיידי. כך, באותו היום, יותר מעשרה דגמי אייפונים זכו לעדכון לגרסה החדשה. למעשה, הגרסה החדשה מביאה גם בשורה למשתמש הישראלי, כך נודע למערכת וואלה! TECH. כ-65 אחוזים ממשתמשי האייפון בישראל משתמשים באייפון בשפה העברית. כעת, הגרסה החדשה מביאה תרגום מלא לכל הממשק, לרבות חנות האפליקציות, שירות המוזיקה, שירות המשחקים החדש "אפל ארקייד" ואפילו אפל TV פלוס, שירות הסטרימינג שיושק ב-1 בנובמבר גם בישראל.

עוד ממידע שהגיע לוואלה! TECH, אפל מעסיקה צוות שלם שעוסק בתרגום הממשק והתוכן באפסטור לעברית. כך בגרסה החדשה, יוכלו המשתמשים ליהנות מהמלצות לאפליקציות חדשות, מבוססות עברית. עוד בהמשך יגיעו משחקים בתרגום מלא לעברית, בזכות עבודה משותפת של אפל ומפתחים שונים בעולם. אספנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הגרסה החדשה שזמינה להורדה כבר עכשיו.

בצעו את תהליך השדרוג בצורה נכונה

בראשית דרכו של האייפון העדכונים בוצעו דרך האייטונס, ובשנים האחרונות הוא מתבצע דרך האייפון עצמו. למרות שמדובר בתהליך מאוד בטוח ואמין, מומלץ שתגבו את כל התכנים לפני העדכון. בין אם מדובר בגיבוי ידני שיבוצע באמצעות המחשב על ידי העתקת גלריית התמונות מהאייפון, או על ידי גיבוי באייטונס, או בין אם מדובר בגיבוי בענן. השיטה המומלצת כמובן היא גיבוי בענן של אפל, מאחר והיא תאפשר לכם לשמור את כל תוכן האייפון, ובמידה ותהיה תקלה, תוכלו לשחזר את הגיבוי מהנקודה האחרונה. כדי לעשות זאת לחצו על התפריט, בחלק העליון לחצו על השם שלכם, אחר כך בחרו ב-iCloud, וברשימה הראשונה שמופיעה, לחצו על iCloud Backup. הפעילו את הגיבוי, ולחצו על "Back Up Now" (גבה עכשיו).

אז מה חדש ב-iOS 13?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עריכה מתקדמת באפליקציית התמונות

אפליקציית התמונות עברה שדרוג מהותי וכעת הודות לבינה מלאכותית, היא תזהה כפל תמונות ותבליט רק את התמונה הטובה ביותר, כך שהגלריה שלכם צפויה להצטמצם באופן משמעותי, מה שיוביל גם לחיסכון אדיר בזיכרון. עוד האפליקציה תאפשר לראות את התמונות שצילמתם בסרטונים חיים שמוקלטים אוטומטית עם צילום התמונה, תוך כדי שאתם מדפדפים בתמונות. תוכלו גם לשלוט בצילומי עומק השדה בצורה טובה יותר עם אפקטים חדשים. יש גם בשורה למי שעד כה התקשה לערוך סרטוני וידאו באייפון: בגרסה החדשה ניתן יהיה לערוך סרטונים בקלות, לרבות שינוי הזווית, הוספת פילטרים ושינוי הבהירות.

עריכת תמונות בגרסת iOS 13. צילום מסך, צילום מסך
עריכת תמונות בגרסה החדשה לאייפון - פשוט מאי פעם./צילום מסך, צילום מסך

להתחבר עם אפל

הבשורה הגדולה ביותר בגרסה החדשה למערכת ההפעלה לאייפון היא ללא ספק האפשרות להתחבר באמצעות חשבון אפל לשירותים שונים. עם התכונה הזו, משתמשים יוכלו להתחבר ליותר שירותים באופן בטיחותי ופרטי, מבלי להזין את כתובת המייל האישית שלהם. אפל למעשה תשים דלת בפני פייסבוק, גוגל ומגוון השירותים הרחב שדורש מאיתנו שם משתמש וסיסמה, ותאפשר למשתמשים לשלוט באילו פרטים השירותים האלו שואבים. על מנת לשמור על פרטיות מוגברת, אפל תציע כתובת מייל אנונימית שאותה תשתף עם השירותים האלו, ואותה כתובת תעביר את ההודעות אל תוך החשבון הראשי. בכך, האפשרות החדשה שקופה למשתמש, אך מגבירה את הפרטיות בצורה משמעותית, ואף מבטיחה הגנה מוגברת.

IOS 13 פרטיות מוגברת. יח"צ,
תכונת הפרטיות החדשה ב-iOS 13/יח"צ

הקלדה בהחלקה

עבור משתמשי האנדרואיד התכונה הזו תישמע מוכרת ומיושנת, אולם עבור משתמשי אפל מדובר בבשורה לא קטנה. יש כמה אנשים שכבר הספיקו להתמכר לסוויפטקי או לסווייפ, שתיים מהמקלדות הפופולריות ביותר באנדרואיד, בעיקר הודות ליכולת להחליק על המקלדת מאות אחת לשנייה ולהקליד כך משפטים שלמים בקלות. מדובר בפתרון מצוין לאלו הנאלצים להקליד עם יד אחת בלבד, וזו גם דרך מהירה בהרבה לכתוב מילים ארוכות.

מצב לילה

אחד מהשינויים הגדולים בקו העיצובי של העדכון החדש הוא כמובן מצב הלילה החדש. והרבה מעבר לשינוי כללי בעיצוב של הממשק לגוונים כהים יותר, מדובר במצב שיאפשר חיסכון בסוללה, בעיקר עבור דגמי האייפון החדשים, המשלבים מסכי OLED. מדובר בפאנל שמסוגל לשלוט על כל פיקסל בנפרד, כך שברגע שמוצג צבע שחור, הוא ידע לכבות את הפיקסלים המיותרים ובכך לחסוך בחיי סוללה. מדובר במצב ששולב כבר בגרסת האנדרואיד הקודמת ולפני כשנה גם במחשבי המק - ובכלל, כמעט כל המתכנתים יעידו שהם מעולם לא עבדו עם ערכת נושא חוץ ממצב הלילה במחשב שלהם.

מצב חושך באייפון. צילום מסך, צילום מסך
מצב הלילה החדש ב-iOS 13/צילום מסך, צילום מסך

שיפורים במהירות ובחיי הסוללה

אפל יודעת שיותר ויותר משתמשים מנסים לשמור על המכשיר שלהם לאורך זמן ולרכוש דגם חדש רק אחת לכמה שנים, וזו אחת הסיבות העיקריות שהחברה שמה דגש גדול מאוד על להפוך את iOS 13 לגרסת האייפון המהירה ביותר עד כה. "השנה דאגנו שהכל יהיה מהיר יותר, פתיחת האייפון עם FaceID מהירה יותר ב-30 אחוזים. שינינו את הדרך שבה מורידים אפליקציות, כיווצנו את הנפח שלהם ב-50 אחוזים, ואת העדכונים ב-60 אחוזים", אמר קרייג פדריגי, מהנדס התוכנה הראשי באפל, באירוע ההכרזה על מערכת ההפעלה החדשה. עוד משתמשים יכולים לצפות לזמני טעינת אפליקציות המהירים פי 2, וכן לזמני טעינה מעט ארוכים יותר כדי למנוע מהסוללות באייפונים להתיישן מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully