וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשים של סוני אריקסון

6.8.2006 / 14:03

סוני אריקסון הכריזה היום על דגמים חדשים שעומדים לעשות את דרכם לשוק הישראלי. יש למה לצפות

סוני אריקסון חשפה היום במסיבת עיתונאים את הדגמים החדשים שלה לשוק הישראלי. החברה מבטיחה שכל הדגמים שנחשפו יגיעו לשוק הישראלי השנה, כשכמה מהם צפויים להגיע תוך כחודש. לא פחות מארבעה מבין המכשירים החדשים הם מכשירי דור שלישי, זאת לאחר שהחברה לא שיווקה מכשירי דור שלישי בישראל עד כה.

רוב המכשירים הם יורשים ישירים של מכשירים הקיימים כיום בשוק הישראלי, כשכולם מציגים שדרוגים משמעותיים על קודמיהם. החברה עוד לא חשפה מחירים, אבל בנוגע למספר מהמכשירים ניתן מושג כללי באשר למחיר בו ימכרו. בסקירה זאת נבליט את הטלפונים המסקרנים יותר שעומדים להגיע, ונתעלם מהאחרים.

W850i

היורש הישיר של W800i, המכשיר הממותג כווקמן סלולרי. המכשיר החדש יצוייד בכרטיס זיכרון בנפח ג'יגה, מצלמת 2 מגפיקסל וקישוריות דור שלישי ובלוטות'. סוני אריקסון די גאים באפשרות לדפדף באלבומים באמצעות תמונות של העטיפות. לנו זה נראה קצת מיותר. מאפיין אטרקטיבי ומסקרן יותר הוא TrackID, שמאפשר להקליט שיר מהרדיו המובנה, לשלוח אותו באמצעות התוכנה המצורפת, ולקבל חזרה את שם השיר והמבצע. אם זה עובד, זה די מרשים ומהווה שימוש יפה מאד ליכולות הסלולריות של הווקמן והיכולות המוזיקליות של הטלפון. המכשיר מיועד להשקה עד אוקטובר השנה. W800i היה להיט, יחסית לטלפון יקר שאינו מכשיר דור שלישי. W850i נראה ממבט ראשון כיורש ראוי.

K800i

לטעמנו, המכשיר המסקרן ביותר בחבורה. המכשיר הראשון המצורף למותג CyberShot הפופולרי של סוני. כפי שסדרת W מיועדת לשמש כתחליף לנגן מוזיקה, כך אמור המכשיר הזה להחליף את המצלמה הדיגיטלית שלכם. עם מצלמת 3.2 מגפיקסל, ה-K800i צפוי להיות מתחרה ישיר של N73 של נוקיה, ואף יושק במועד קרוב מאד למכשיר של נוקיה. שני המכשירים הם מכשירי דור שלישי עם מצלמת 3.2 מגפיקסל וללא זום אופטי. עד ההכרזה על המכשיר הזה, נראה די ודאי ש-N73 יהיה המכשיר הטוב בארץ עם השקתו. עכשיו תהיה לו תחרות.

P990i

הגירסה החדשה של הטלפון שהוא גם PDA נראית כשדרוג נאה לעומת P910. חיבור דור שלישי, ויפי ומצלמת 2 מגפיקסל במכשיר הסימביאני קפיצת מדרגה למכשיר, שצפוי להיות היקר מבין המכשירים החדשים ומיועד לשוק העסקי בלבד. זיכרון פנימי של 80 מגה, כרטיס זיכרון שניתן להרחבה עד 4 ג'יגה הם נתונים די מרשימים, והטענה לתמיכה מלאה בכל פתרונות Push Mail הופכת את המכשיר לאטרקטיבי לשוק העסקי. אבל ה-Wifi שהוזכר קודם לכן הוא השוס האמיתי של המכשיר. יש מצב שהאפשרות לשבת בבית קפה ולשוחח ללא הגבלה וללא עלות באמצעות החיבור האלחוטי לרשת תגרום לאנשי עסקים לא מעטים לשלם את מחירו היקר של המכשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

K610i

ללא מיתוג כנגן מוזיקה או מצלמה או כ-PDA, ה-K610i נועד להיות מכשיר הדור השלישי לשוק הרחב. הוא יהיה זול במידה משמעותית מאחיו, והוא הקטן, הקל והיפה בחבורה. הוא ודאי יהיה המכשיר הזול ביותר בשוק בעל מצלמת 2 מגפיקסל. אם יש מכשיר שיכול להרחיב את נתח השוק של הדור השלישי בארץ, זה המכשיר.

איתות לנוקיה

סוני אריקסון משיקים עוד מספר מכשירים השנה, אבל השאר לא מכילים חידושים מרגשים במיוחד. ארבעת המכשירים שהזכרנו צפויים להפוך את שוק הסלולרי בישראל למקום מעט מעניין יותר, והשקתם בארץ זמן כה קצר לאחר השקתם בעולם היא סימן מצוין - ואיתות לנוקיה שכדאי שתזדרז עם שאר המכשירים בסדרת N.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully