וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

28.5.2008 / 13:08

שופינג באינטרנט לא מצליח לספק אתכם? דניס ויטצ'בסקי שולח אתכם לגלוש, לרכוש ולהרחיב את אופקיכם

אחד הדברים הטובים ביותר שהתאפשרו לנו באמצעות רשת האינטרנט הוא הזמנת פיצות עם היכולת לקבוע בדיוק על איזה חלק יהיו אילו תוספות. אבל זה כלל לא קשור לקישור הראשון של המדור היום. הקישור הזה מתקשר דווקא לאפשרות אחרת שניתנה לנו – להיחשף לדעותיהם של אנשים אחרים.

כנס TED – Technology, Entertainment Design (טכנולוגיה, בידור, עיצוב) קיים כבר משנת 1984, וכיום הוא אוסף בכל שנה מספר אנשים מבריקים מהתחומים האלה ונותן להם הזדמנות להעביר הרצאה לקהל ב-18 דקות או פחות. האתר של הכנס כולל, כיום, יותר מ-200 הרצאות כאלה, ורבות מהן שוות צפייה.

חתול בשק ב-10$

בתחילת המדור הזכרתי את האפשרות לקנות פיצה באינטרנט. לא הייתה משמעות מיוחדת לאזכור ההוא, אבל אם כבר, בואו ונדבר קצת על קניות באינטרנט. בשנים האחרונות אנשים מתחילים להתרגל לקנות את מה שהם צריכים באינטרנט, כי יש שם מציאות ורמת הבטיחות נמוכה בדיוק כמו מסירת פרטים לקול לא מוכר בצד השני של קו הטלפון.

אבל עד היום לפחות ידענו מה אנחנו מצפים לקבל, ומתי, וזה קצת מתסכל, כי לקבל הודעה על חבילה בהפתעה הרבה יותר מרגש מלקבל הודעה על חבילה צפויה. אתר חדש בשם BuySomething מציע לכם להכניס קצת מתח לחיים ולקנות ב-10 דולרים קופסה עם, ובכן, משהו. הם לא אומרים לכם מה המשהו הזה יכול להיות, אך באתר ישנן מספר דוגמאות למשהואים שנשלחו לאחרונה. חלקם שווים יותר, חלקם פחות, אבל זה בדיוק הקטע – המתח נשמר עד לפתיחת החבילה.

ילדה, איך קוראים לך?

בחירת שמות היא עסק מסובך מאוד. לא משנה אם אתם בוחרים שם לאתר אינטרנט, חיית מחמד או תינוק – יש בתהליך הזה הרבה מאוד אחריות. אני, למשל, התלבטתי הרבה לפני שקראתי לצב הדמיוני שלי בוחבוט, והוא אפילו לא אמיתי!

אתר בשם "מאחורי השם" יכול להגיד לכם מה המקור של מרבית השמות הנפוצים כיום, וממה שראיתי, גם של שמות שלא נפוצים כלל. מעבר לכך, יש בו גם אפשרות לסדר שמות על פי הקבוצה אליה הם משתייכים, ואפילו מחולל שמות אקראיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully