וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MSN יוצא לדרך בבעלות בלעדית של מייקרוסופט

ענת קם

5.10.2008 / 20:52

האתר יתבסס מעתה על תוכן מאתרי אינטרנט בישראל ובעולם בהם: וואלה!, ONE, גלובס, MTV ו-Sony. הוטמייל ומסנג'ר ישודרגו

עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האון-ליין הנכנס של מיקרוסופט ישראל, שלח הערב מכתב לכל עובדי החברה ולמשרדי אינטראקטיב העובדים עמה לקראת תחילת הפעילות החדשה של האתר. הלילה בחצות יעבור האתר לניהול בלעדי של חברת מיקרוסופט העולמית, לאחר שאינטרנט זהב שהייתה שותפה באתר עזבה אותו.

במכתב ששלח אייל נכתב כי תכני האתר יתבססו על אתרי תוכן מובילים בישראל כדוגמת וואלה!, גלובס, ONE וגלי צה"ל לצד תכנים בין לאומיים דוגמת MTV ו-Sony. עוד כותב אייל: "בחודשים הקרובים נמשיך לשלב שותפי תוכן נוספים באתר במטרה להציג לגולש הישראלי תכנים מגוונים ומעניינים". המשמעות בפועל היא שהאתר לא ייצר כמעט תוכן מקורי ורק ירכז תכנים מאתרים אחרים. לצד תכנים אלה יופיעו באתר יישומי מיקרוסופט כדוגמת הוטמייל ומסנג'ר שיזכו לשדרוג טכני.

בהתייחסו לפרסום באתר כתב אייל: "בתקופת ההרצה של הפורטל יוצגו בו קמפיינים לעמותות הפועלות במסגרת מעורבות חברתית וללא כוונות רווח. אתם מוזמנים בתיאום עם הלקוחות שלכם, להעביר לנו קמפיינים מסוג זה ואנו נשמח לתת להם חשיפה חינם. כמו כן, אנו מתחילים לשריין ולמכור שטחי פרסום לחודש נובמבר. אתם מוזמנים לשריין לעצמכם מקום". בפסטיבל ראש פינה הקרוב תציג מיקרוסופט את התכניות והאסטרטגיה של האתר לשנה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • msn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully