וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יהיה לכם מזל, אובמה יענה

ענת קם

22.12.2008 / 16:58

זה לא יהיה בעימות כמו אצל האמריקאים, אבל חדשות 2 ו-Youtube מזמינים אתכם להציג שאלות למועמדים לרשות הממשלה

חדשות ערוץ 2 משיקות פלטפורמת בחירות באינטרנט בשיתוף אתר YouTube. בערוץ האינטראקטיבי החדש יוכלו הגולשים להפנות שאלות למועמדים לראשות הממשלה באמצעות סרטונים. במסגרת הפרויקט, תתקיים תחרות שתאפשר לגולשים להצביע ולבחור את השאלות המעניינות והחשובות ביותר מבין השאלות שהועלו. השאלות הזוכות ישודרו בשידור חי בערוץ 2 וייענו על ידי המועמדים לראשות הממשלה. בנוסף, הגולשים ששאלו את השאלות הזוכות יוזמנו לאולפן חדשות ערוץ 2 ויוכלו לקחת חלק פעיל בראיון עם המתמודדים לראשות הממשלה.

דנה ויס, מגישת "פגוש את העיתונות", נבחרה להוביל את שיתוף הפעולה בין שני הגופים, שילווהבקמפיין פרסום רחב היקף תחת הסלוגן "קול אחד יכול לשאול", בערוץ 2 ובאתרי האינטרנט המובילים.

ריקי דרורי, סמנכ"ל השיווק של Google-ישראל: “YouTube מאפשר לבוחרים ולמועמדים לתקשר באופן שהיה בלתי נתפס בבחירות הקודמות. לראשונה בהיסטוריה, מתאפשר לנו להעניק לבוחרים את תחושת המעורבות החברתית ולשאול את ראש הממשלה הבא של ישראל שאלות בפורמט וידיאו ולקבל תשובה בשידור חי".

אבי וייס, מנכ"ל חדשות ערוץ 2 אמר: "אנו שמחים להיות חלוצים בישראל שמעלים אתר אינטראקטיבי ייחודי שכזה, אנו רואים בשיתוף הפעולה עם YouTube כמהלך משמעותי כחלק מיעדנו להיות שחקן מוביל באינטרנט".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully