וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא אלי, גוגל נחמד

אופיר בר-זהר

24.3.2010 / 13:38

לרגל יום הולדתה ה-44 של הטלויזיה החינוכית, משולבים בלוגו גוגל ישראל דמויות מתוכניות הערוץ

הטלוויזיה החינוכית חוגגת היום את יום הולדתה ה-44 באופן חגיגי במיוחד. לציון היום ישולבו בלוגו גוגל ישראל דמויות החינוכית האהובות והמיתולוגיות פרפר נחמד וקישקשתא, שעשה לאחרונה קאמבק ומגיש היום את הרצף בשידורי הילדים של הטלוויזיה החינוכית.

הלוגו החגיגי מהווה יריית הפתיחה לשיתוף פעולה נרחב יותר עם גוגל, במסגרתו יעלה בקרוב ערוץ יוטיוב של הטלוויזיה החינוכית. בערוץ יופיעו מגוון של תכנים נוסטלגיים אהובים, ביניהם: קרובים קרובים, here we are, דלת הקסמים, הפרק הראשון של שכונת חיים, עניין של זמן, קליפים של מוזיקה ישראלית מתוך זהו זה, לצד תכנים אקטואליים מעניינים מהפקות המקור החדשות של החינוכית כמו הראיון האחרון עם דודו טופז ב"חוצה ישראל" עם רינו צרור, קטעים מתיק תקשורת עם עמנואל רוזן, פרקים מתוך "ואקום" עם גל גבאי ועוד רבים וטובים.

יפה ויגודסקי, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, אמרה: "אני מברכת על שיתוף הפעולה בין גוגל לטלוויזיה החינוכית, ושמחה על כך שהציבור הרחב יוכל דרך יוטיוב להתחבר לתכנים שמפיקה התחנה. דווקא בימים בהם השידור הציבורי נמצא במשבר עמוק, ממשיכה החינוכית למלא נאמנה את תפקידה ולהפיק תוכניות מקור מגוונות: תוכניות ילדים ונוער,סדרות תעודה מושקעות, תוכניות אקטואליה, תוכניות אירוח במגוון תחומים ועוד. כולי תקווה כי פרויקט יום ההולדת של הטלוויזיה החינוכית וגוגל הוא תחילתו של שיתוף פעולה ארוך טווח ופורה בין שני הגופים".

"אנו שמחים על השקת ערוץ הטלוויזיה החינוכית ביוטיוב", הוסיף ניר קורצ'ק, ראש תחום מדיה וטלקום בגוגל ישראל: "הפלטפורמה של יוטיוב מאפשרת לגופי תוכן להגיע לקהלי יעד חדשים ולחזק את הקשר עם הצופה באמצעות תכני פרימיום עשירים. אנו בטוחים כי משתמשי יוטיוב ייהנו מהערוץ החדש ומהתכנים שהוא מציע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully