וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע דקירה בירושלים: תלמיד ישיבה נפגע באורח בינוני

שלושה תלמידי ישיבה שחזרו מקבר שמעון הצדיק במזרח העיר הותקפו, על פי החשד בידי שני ערבים. שני חשודים נעצרו. "הוא ניסה לצעוק לעזרה, והתוקפים נרתעו וברחו מהמקום"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

שלושה תלמידי ישיבה שחזרו מקבר שמעון הצדיק שבשכונת שייח' ג'ראח (שמעון הצדיק) בירושלים הותקפו אמש (חמישי) , על פי החשד, על ידי שני גברים ערבים שנמלטו מהמקום ומאוחר יותר נעצרו. אחד הצעירים, בשנות ה-20 לחייו, נפגע באורח בינוני מדקירות בפלג גופו העליון.

זירת פיגוע הדקירה בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים. עומר מירון
הרקע לאירוע הוא ככל הנראה לאומני, זירת הפיגוע/עומר מירון

מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה לאומני. כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול פתחו מיד בסריקות לאיתור החשודים, שנמלטו לאחר האירוע לתוך השכונה. ככל הנראה, בעת שהחשודים נמלטו ניסו תושבי השכונה לעכב את השוטרים. בסופו של דבר, כאמור, השניים נעצרו.

כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לנפגע טיפול ראשוני, עצרו את הדימום שממנו סבל, ופינו אותו לקבלת טיפול בבית החולים הדסה עין כרם. מיכאל אטלן, חובש מגן דוד אדום סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על אירוע דקירה, מצאנו בחור מחזיק את הבטן ומדמם. ההערכה הראשונית הייתה באמת דקירה קטנה בבטן. בשלב זה הזמנו ניידת טיפול נמרץ לבדיקה של דימום פנימי שפינתה אותו". יהודה עמיחי, נהג האמבולנס סיפר כי הצעיר היה בהכרה בעת הפינוי, ותקשר עם צוותי הרפואה: "הוא היה בהכרה מלאה, סיפר שהגיעו שני ערבים ודקרו אותו במספר נקודות בגוף, אך הוא לא הצליח לזהות אותם. הוא ניסה לצעוק לעזרה, והם נרתעו וברחו מהמקום. הגענו למקום וטיפלנו בו, ובהמשך פינינו אותו לבית החולים".

לפני כחודש, חיילת נדקרה על ידי צעיר פלסטיני ברכבת הקלה בירושלים, ונפצעה באורח בינוני. האירוע התרחש בתחנת הרכבת ברחוב יקותיאל אדם, כאשר הרכבת עמדה בתחנה. כשנפתחו הדלתות הצעיר שישב בקרון, דקר את החיילת ונמלט מהמקום. דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר כי החיילת נדקרה בפלג גופה העליון, בחזה ובידה. היא טופלה במקום על ידי פרמדיקים של מד"א ופונתה לבית החולים שערי צדק בעיר.

תחילה נמלט החשוד במעשה מהמקום, אך לאחר סריקות של כוחות הביטחון, הוא נעצר על ידי כוח מג"ב במחסום קלנדיה שבצפון העיר. על פי המשטרה, הצעיר הפלסטיני הודה מאוחר יותר בביצוע המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully