וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרטגיה שיווקית או טעות מרה? חנות שידרה פורנו בחלון הראווה

12.2.2016 / 8:07

החלונות האדומים מגיעים לברזיל: חנות למוצרי חשמל בסאו פאולו שידרה סרט פורנו לא מצונזר בחלון הראווה לעיני עוברי אורח המומים. מי שקונה את הטלוויזיה מקבל גם את הסרט מתנה?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

LIVELEAK

חנות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "פונטו פריו" שבסאו פאולו, ברזיל, הצליחה לסקרן עוברי אורח בבחירה השיווקית היוצאת דופן שלהם: להקרין על אחד המסכים שבחלון הראווה שלהם סרט פורנו באורך מלא. האמת שזו הייתה טעות - אבל אין ספק שכל אלו שחשבו לחלוף את פני החנות מבלי למצמץ, מצאו עצמם בוהים בחלון הראווה ושוקלים לרכוש לעצמם טלוויזיה חדשה. בכל זאת, תראו איזה יופי רואים!

קטע ווידאו קצר שתפס את הרגע המביך ההוא פורסם בשישי ב-LiveLeak וזכה ליותר מ-100 אלף צפיות בשלושה ימים. בסרטון ההזוי נראים קונים המומים חולפים על פי החנות בזמן שמסך הטלוויזיה בחלון הראווה מציג סצינה מינית קשה לעיכול של שתי נשים בביקיני מבצעות אקט מיני בגבר. בקטע נשמעים כמה ילדים משועשעים מאוד ממה שראו, מה שהיה הרבה פחות משעשע את ההורים שלהם אם הם היו שם איתם.

סרט פורנו הוקרן בחנות. צילום מסך
שמישהו בבקשה יחליף ערוץ!/צילום מסך

בחנות מיהרו להבהיר שמסובר בטעות של עובד ולא באסטרטגיית שיווק ייחודית למכירת טלוויזיות - אבל היי, זה בטוח עזר להרים את המכירות, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים.

עוד באותו נושא

בלי סודות: המורות שמציעות שיעורי שפות בעירום

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully