ה-Auto Complete מגיע גם לג'ימייל. גוגל הודיעה כי תוסיף לשירות הדואר שלה את הפיצ'ר ה'מנחש' את כוונתו של המחפש ומציע אפשרויות השלמה לשאילתת החיפוש שלו. לאחר שיוכנס הפיצ'ר לשירות תסרוק ג'ימייל את תיבת הדואר של המשתמש ובהתאם למידע הכלול בה תציע את ההשלמות האפשריות. גוגל סורקת את תיבות הדואר של משתמשי ג'ימייל עוד מהשקת השירות זאת כדי להציג פרסומות המתאימות למשתמש, בהתבסס על הנושאים עליהם הוא כותב ומקבל הודעות. כעת היא תשתמש בטכנולוגיה זאת גם כדי לסייע לו בחיפוש.
"עכשיו, כאשר תקלידו משהו בתיבת החיפוש של ג'ימייל, תחזיות ה-Auto Complete ייתפרו בהתאם לתוכן באי-מייל שלכם, כך תוכלו לחסוך זמן ולהגיע למידע שחיפשתם מהר יותר מאי פעם", נכתב בבלוג גוגל הרשמי. "למשל, לאחר שתקלידו lax (שם של שדה תעופה א.ל.) תקבלו הצעות השלמה ל- lax reservation ול- lax united, אם קיבלתם אי-מייל עם אישור טיסה", מוסבר שם.
הפיצ'ר יוטמע בהתחלה בשפה האנגלית, ומהלך החודשים הבאים יוטמע גם בשפות נוספות.
עוד בנושא:
- תביעה בצרפת נגד גוגל: ה-Auto Complete אנטישמי
- גוגל מציגה: הצעה שכדאי לסרב לה
ה-Auto Complete מגיע לג'ימייל
22.5.2012 / 12:06