וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי, כעת מכיל 30 ומשהו אחוז יותר לייקים

לפי מחקר חדש אם אתם רוצים לייקים ותגובות - שימו סלפי. וגם: הדלפה חדשה ממסמכי ה-NSA, אפל מתכננת להזרים תכנים וטוויטר תגיד כמה קראו את הציוץ שלכם. חדשות הטק

המדליף סנודן: "המשימה הושלמה, אני ניצחתי". רויטרס
כל יום משהו חדש מהדלפות הNSA של אדוארד סנודן/רויטרס

ה-NSA לא מפסיק להסתבך בפרשת המעקבים: לפי דיווחים חדשים, הארגון פרץ לשרתי יצרנית ציוד התקשורת הסינית Huawei. במסגרת פעילות זו, עקב ה-NSA אחר בכירים בחברה וניסה לשתול פירצות אבטחה בציוד של Huawei המייצרת בין השאר מכשירים סלולרים. ה-NSA הגיב לכך בטענה שהוא מסרב להגיב על פעילויות ספציפיות אך מתמקד במטרות של מודיעין זר ופועל אך ורק נגדן. ביום שישי דווח על פגישה של אובמה וראשי חברות הטכנולוגיה במטרה להרגיע קצת את הרוחות ותחושות הציבור סביב הנושא.

מי שחרד למידע שהוא מעביר במייל, יוכל להיעזר בשירות המייל המוצפן של חברת Virtru, שכעת תואם גם לפלטפורמות אופיס 365 וגרסת הדסקטופ של אאוטלוק מבית מיקרוסופט. שירות זה מתחבר לפלטפורמות מייל שונות, ומציג את המיילים הנשלחים דרכו בג'יבריש, כך שרק מי שברשותו "מפתח" יוכל לקרוא אותם. הנה הדגמה:

אפל עושה טלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

אפל מנהלת מגעים עם חברת הכבלים קומקאסט על שירות הזרמת תכנים טלוויזיוניים – כך דווח אתמול ב"וול סטריט ג'ורנל". לפי הדיווח, השירות המשותף יכלול ממיר מתוצרת אפל, שמעוניינת לאפשר למשתמשים להזרים תכנים, בהם שידורים חיים, מהענן. עם זאת, המגעים בין החברות מצויים עדיין בשלבים מוקדמים.

כמה קראו את הטוויט שלי?

לוגו טוויטר. yes
לוגו טוויטר/yes

טוויטר מתנסה בפיצ'ר חדש המגלה למשתמשים כמה גולשים קראו את הציוצים שלהם. תוכנה זו זמינה אצל חלק מהמשתמשים. ב-The Verge העריכו שהמטרה היא לעודד משתמשים לפרסם יותר ציוצים, אולם במקרה של השגת תוצאה כמו הצגת מספר עלוב של קוראים לגולש בעל עוקבים רבים, אשר עלולה לפגוע במוטיבציה להגביר את תדירות פרסום הציוצים, הפיצ'ר לא יורחב לכלל המשתמשים. הנה קישור לעדכון כל הכתבות של וואלה TECH בטוויטר אם אתם בעניין.

רק על סלפי לספר ידעתי

סלפי. ShutterStock
סלפי על הקיץ על החוף על הכיפאק/ShutterStock

תמונות ששותפו באינסטגרם בהן מופיעים פרצופים יקבלו יותר לייקים – בשיעור של 38% – לעומת תמונות ללא פרצופים, טוענים חוקרים מג'ורג'יה טק. בנוסף, תמונות הכוללות פרצופים יקבלו יותר תגובות בשיעור של 32%. המחקר התבסס על ניתוח של 1.1 מיליון תמונות רנדומליות באמצעות תוכנה המאתרת פרצופים.

רק בבקשה, אל תהיו כמו הסטודנט האיטלקי, שלפי עדות ראייה, ניסה לצלם את עצמו בשבוע שעבר, ושבר רגל של פסל מהמאה ה-1. המקרה התרחש באקדמיה לאמנות במילאן. הסטודנט אגב לא נתפס.

  • עוד באותו נושא:
  • סלפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully