וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על קצה המזלג: מדריך לטבעוני המתחיל בפייסבוק

אורן דותן

4.5.2015 / 12:53

הפכתם לא מזמן לטבעונים? ריכזנו עבורכם את הקבוצות והעמודים שיהפכו את הפיד שלכם גם לטבעוני - ממידע חשוב, הזמנות לאירועים, מתכונים, המלצות למסעדות ואפילו היכרויות לטבעונים/טבעוניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבעונות הפכה בארץ לטרנד חם במיוחד בשנים האחרונות, אבל בניגוד לטרנדים אחרים מדובר בשינוי די משמעותי בסגנון החיים. מי שבוחר להפסיק לצרוך מוצרים מן החי מוצא עצמו במהרה מבולבל מהפער בין כמות המבחר, שהוא שמע עליה מחבריו הטבעוניים, למציאות שעדיין מתקשה לעכל את כל הטבעונים החדשים ומציעה בעיקר מוצרים לקרניבורים.

למרבה המזל, בפייסבוק הטבעונות כבר מזמן הפכה לזרם מרכזי בזכות עמודים רבים וקבוצות מגוונות המציעים לגולשים מתכונים, המלצות למסעדות, מבצעים ואפילו היכרויות לטבעונים - והכול כחול-לבן. בצד האפל יותר תמצאו אינספור סרטונים מדממים החושפים מה קורה מאחורי הקלעים של תעשיית הבשר, הביצים, החלב ובמעבדות הניסויים.

חלק מהקבוצות מונות אלפי גולשים וחלקן רק כמה מאות אבל המבחר הרב מבטיח שתמצאו מענה לשאלות ולתהיות שלכם. אם גם אתם הרגע הצטרפתם לעולם ללא התאכזרות לבעלי חיים, קבלו מדריך קצר שיסייע לכם לשייט בעברית באוקיינוס הטבעוני הגדול של הרשת החברתית, ולא רק בין עמודי הפייסבוק של הארגונים המוכרים כמו תנו לחיות לחיות, שב"י ואנונימוס.

לדעת

שתי אושיות פייסבוק טבעוניות שכדאי לכם לעקוב אחריהן הן טל גלבוע, זוכת האח הגדול ומובילת המאבק הטבעוני בטלוויזיה, ואורי שביט, נסיכת הבישול הטבעוני. דרך הפוסטים שלהן תוכלו לנהל שיחות עם טבעונים אחרים ולהתעדכן במה שקורה בביצת הטבעונות.

הקבוצה הראשונה ששווה לתת לה לייק היא טבעונים ומתעניינים - אחת הקבוצות הגדולות בארץ ומי שרוצה לנהל דיאלוג עם טבעונים אחרים בפורום מצומצם יותר מוזמן להצטרף לקבוצה הסגורה טבעונים.

גם להורים טבעונים יש קבוצה סגורה משלהם וכדי להתעדכן בכתבות ואירועים מעניינים כדאי לתת לייק גם לחדשות הטבעונות.

אם תרצו להיות יותר פעילים תצטרכו לתת את הלייק שלכם גם לחזית לשחרור בעלי חיים ALF - העמוד האקטיביסטי שידווח לכם חי מהפגנות ופעולות נגד עסקים המנצלים בעלי חיים, לעמוד של Life269 ואולי גם לעמוד של מחתרת הפרווה הפועל להעברת חוק האוסר על מכירת פרוות בישראל.

עדכונים שוטפים, הזדמנויות מעניינות ואירועים תוכלו למצוא גם בקבוצה הקהילה הטבעונית ומשם להמשיך לממים ועדכונים גם בטבעונים - נעים להכיר.

הקבוצה טבעונינג'ות מאפשרת לכם להתייעץ על ענייני ספורט מבלי שכולם יראו מה אתם שואלים, Israeli vegays מרכז טבעונים וטבעוניות גייז ומי שמעוניין לתור את קרבי תעשיית המזון מן החי מוזמן לעשות לייק (על אחריותכם בלבד) לקבוצה קירות שקופים המציגה את הזוועות של המשקים המתועשים בלי פילטרים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הקולינאריה הטבעונית ממשיכה לפרוץ למרכז הבמה של ענף המסעדנות בישראל, עם חודש ספיישלים טבעוניים ב"מזללה" של מאיר אדוני. קבלו שני מתכונים! פוסט חדש :-)https://vegansontop.co.il/mizlala-goes-vegan/צילום: אורי שביט

Posted by ‎טבעוניות נהנות יותר‎ on Sunday, May 3, 2015

לאכול

כשרובנו מדברים על טבעונות, בסופו של דבר, אנחנו מדברים על אוכל ואם הצטרפתם לאחרונה לקהילה המתרחבת, תגלו שלא פשוט להזמין אוכל במסעדה כשצריך לשמוע פירוט של כל המרכיבים על כל מנה שנראית לכם טוב.

בעמוד של ויגן פרנדלי תמצאו המלצות על מסעדות ובתי קפה ידידותיים לטבעוניים וגם עדכונים שוטפים. ביקורות על מסעדות ומתכונים תמצאו בטבעוניות נהנות יותר של אורי שביט והקבוצה טבעונים אוכלים בחוץ מסגירה בשמה את תוכנה הכולל המלצות וקשקושים חביבים על אוכל בחוץ.
במתכונים טבעוניים תמצאו כצפוי מתכונים טבעוניים שנראים קצת יותר טוב מהתמונות בקבוצה הסאטירית טבעונים שמדכאים אותי, ומי שרוצה להכין לעצמו ולבני משפחתו תפריט טבעוני מגוון מוזמן לתת לייק לבישול טבעוני ובישול טבעוני לילדים.

במבצעים של מוצרים טבעוניים תמצאו המלצות על מוצרים, בתזונת 80/10/10 טבעונית וחיה תוכלו להתייעץ בעניינים של תזונה ובריאות, כמו גם בקבוצה תזונה ובריאות טבעית. ולמי שמבקש להתחטב במעבר לטבעונות יש את הקבוצה טבעונים שומרי משקל.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

להכיר

טבעונים רבים מוצאים עצמם מתקשים לנהל מערכת יחסים עם בן או בת זוג אוכלי בשר, נגעלים לפתע מנשיקה מלאת תשוקה ושאריות שניצל מהצהריים ובאופן כללי מעדיפים לא למצוא גופה בפריזר שלהם. עבורם הוקמו כמה קבוצות כמו
אהבה טבעונית, סקס טבעוני ואהבה טבעונית 30+ בהן ניתן להכיר טבעוניים וטבעוניות פנויים לקשר.

שכחנו קבוצה או עמוד? ספרו לנו בטוקבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully