וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: האם כך ייראה ה-LG G5?

שי מזרחי

18.1.2016 / 15:00

מקור אמין בסין שלח לכתבנו שרטוט של הנייד החדש של LG ונראה שלא יהיו שינויים גדולים במיוחד, למעט העברה של כפתורי הווליום מגב המכשיר לצדו

G5 הדלפה בלעדי. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
הנתונים שהודלפו./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

בעוד כחודש תחשוף LG את הדור הבא במשפחת ה-G המוצלחת; בחודשים האחרונים חזינו בשורה ארוכה של שמועות ולחשושים לגבי המפרט והעיצוב שלו, אך כעת אנחנו חושפים הדלפה בלעדית של ממדיו והאלמנטים שישתנו בו.

לפי הדיווחים ברשת, עד כה, ה-G5 צפוי להציג עיצוב מטאלי, בניגוד לכיסוי פלסטיק או עור, ולרוץ על ערכת שבבים סנאפדרגון 820. המכשיר צפוי לכלול מסך 5.6 אינץ' ברזולוציית QHD. מידות המכשיר שונו במעט, ומבנה המכשיר החדש גבוה יותר, צר יותר ודק יותר.

הדגם הקודם, LG G4, לא הציע תכונות בטיחות ביומטריות מתקדמות, אך לפי השמועות ולפי השרטוט החדש שהגיע לידי וואלה! TECH יורשו יצויד בסורק טביעות אצבע, בדומה ל-V10. בדומה לדגמים הקודמים, לפי השרטוט החדש כפתור ההדלקה יישאר בגב המכשיר (וישולב בו מזהה טביעת אצבע) אך כפתורי עוצמת השמע זזו לצד המכשיר.

ייתכן שתתווסף לנייד החדש גם סריקה של רשתית העין ואזור נוסף שצפוי ליהנות משיפור משמעותי במיוחד היא המצלמה הכלולה במכשיר. ההערכות הן ש-LG תכלול במצלמה אחורית של הדגם הבא חיישן חצי אינץ' מוגדל, ברזולוציה של 21 מגה פיקסל, לעומת 16 מגה פיקסל ב-G4.. המצלמה הקדמית צפויה להיות 8 מגה פיקסל, והנייד החדש עשוי לכלול גם את תצורת שתי המצלמות הקדמיות (בעלות זוויות צילום רחבה וצרה) המוכרת ממכשיר ה-V10, שהושק לאחרונה.

וכך דמיינו את זה גולשים לפי ההדלפות עד כה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמייה על בסיס הדלפות קודמות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully