וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG G5 בדרך: עיצוב מתכתי, מצלמת 21 מגה פיקסל וסריקת רשתית?

13.12.2015 / 9:09

למרות שענקיץ הטכנולוגיה הקוריאנית השיקה את סדרת ה-V לאחרונה, זה לא אומר שהיא מתכוונת לנטוש - לפחות לפי השמועות - את סדרת ה-G המוצלחת. זה מה שיודעים על ה-G5 כרגע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכים כבר להשקה של פברואר./מערכת וואלה!, צילום מסך

מוכנים להשקות החורף? לסמארטפון הפופולרי מבית LG מעריצים רבים ברחבי העולם, ולקראת הדגם הבא במשפחת ה-G המוצלחת, שיושק בפברואר כבר מתחילה לעבוד חרושת השמועות בהילוך גבוה. אז מה מצפה לנו, בפוטנציה, בדור הבא?

לפי הדיווחים ברשת, צפוי ה-G5 להציג עיצוב מכשיר בעל גב מטאלי, בניגוד לכיסוי פלסטיק או עור, לרוץ על ערכת שבבים סנאפדרגון 820, והוא יושק כבר ברבעון הראשון של 2016, בניגוד למסורת החברה להציג את מכשיריה ברבעון השנתי השני.

המכשיר צפוי לכלול מסך 5.6 אינץ' ברזולוציית QHD. הדגם הקודם, LG G4, לא הציע תכונות בטיחות ביומטריות מתקדמות, אך לפי השמועות יורשו יצויד בסורק טביעות אצבע, בדומה ל-V10, וכן ייתכן שתתווסף לו הפעם גם סריקה של רשתית העין. אזור נוסף שצפוי לשיפור המשמעותי ביותר היא המצלמה הכלולה במכשיר.

ההערכות הן ש-LG תכלול במצלמה אחורית של הדגם הבא חיישן חצי אינץ' מוגדל, ברזולוציה של 21 מגה פיקסל, לעומת 16 מגה פיקסל ב-G4. המצלמה הקדמית צפוייה להיות 8 מגה פיקסל, והנייד החדש עשוי לכלול גם את תצורת שתי המצלמות הקדמיות (בעלות זוויות צילום רחבה וצרה) המוכרת ממכשיר ה-V10 שהושק לאחרונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם LG תציג לראשונה בסדרה גב מתכתי לחלוטין?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully