וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: סמסונג חשפה בטעות את הגלקסי S7 שבוע לפני התכנון

16.2.2016 / 14:03

תאריך ההשקה הרשמי שקבעה סמסונג לדור הבא של הגלקסי הוא יום ראשון אבל לרשת כבר עלה סרטון תדמית המראה את ה-S7 במלואו, ואף חושף שני פיצ'רים חדשים

יח"צ - חד פעמי

סמסונג אינדונזיה פרסמה בערוץ היוטיוב הרשמי שלה סרטון תדמית החושף את הדור הבא של הסמארטפון הפופולרי, שבוע לפני מועד ההשקה הרשמי. ה-S7 אמור היה להיחשף לראשונה בכנס ברצלונה MWC (בתאריך 21 בפברואר) אך המכשיר מוצג במלואו בסרטון, יחד עם עוד כמה פיצ'רים חדשים.

בסרטון התדמית, המקדם את ההשטאג #TheNextGalaxy, ניתן לראות שהדור הבא של הגלקסי יצויד במנגנון טעינה אלחוטית, המאפשר להניח את המכשיר על משטח מיוחד במקום לחברו לחשמל באמצעות כבל.

בנוסף רומז הסרטון שה-S7 יהיה עמיד יותר למים, או לפחות יהיה שמיש לחלוטין כשהוא חשוף לגשם, אך בגזרת העיצוב לא נראה שבסמסונג מתכוונים לחדש יותר מדי. העיצוב של המכשיר המוצג בסרטון דומה מאוד ל- S6 ו ל- S6אדג', בעל המסך המעוקל בקצוות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמיד לגשם./מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר ייעודי של סמסונג, שהוקם לקראת ההשקה, נרמז גם כי המכשיר יהיה אטום יותר לנוזלים (תמונה של טיפות ומתחת הכיתוב: "לדאוג פחות") וגם נרמז באתר כי המצלמה תשודרג.

מפרטים שהודלפו לרשת בשבועות האחרונים נראה שהמסך יישאר בגודל 5.1 אינץ', המכשיר ישודרג ל-4 גיגה זיכרון RAM, ויצויד במעבד Snapdragon 820 וגם Exynos 8890 (אפשרי שיהיו שני דגמים שישווקו במדינות שונות).

בניגוד לשמועות, על מצלמה של 20 מגה-פיקסל, הדיווחים האחרונים מראים כי המצלמה האחורית תשונמך ל-12 מגה פיקסל אבל עם חיישן BRITECELL חדיש, שאמור לספק תמונות חדות וברורות יותר. המצלמה הקדמית תישאר 5 מגה פיקסל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גלקסי S7.
טעינה אלחוטית.
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיצוב נשאר דומה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully