וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייראה הגלקסי S7? התמונות הכי טובות שדלפו לרשת עד היום

אילן גלר

13.1.2016 / 10:01

הדמיות מפורטות להפליא של מכשיר הדגל החדש של סמסונג דלפו לרשת ונראה שהענקית הקוריאנית לא מכינה לנו יותר מדי הפתעות. לפי נתוני המפרט שדלפו ה-S7 יהיה טלפון עדכני עם מפרט מפואר אבל לא יציג חידושים מרחיקי לכת

צילום מסך

2016 נפתחה בשורה ארוכה של שמועות ולחשושים לגבי הסמארטפונים החדשים שנראה השנה, ולמעט אייפון 7 נראה שגלקסי S7 הוא מהמכשירים שיותר מסקרנים את חובבי הטכנולוגיה.

אם גם אתם סקרנים לדעת כיצד יראה מכשיר הדגל החדש של סמסונג, שצפוי להיחשף בעוד כמה שבועות, ייתכן כי התמונות הללו הן הדבר הקרוב ביותר לתוצאה הסופית, שתוכלו לראות טרם ההכרזה הרשמית. מדובר ברינדורים תלת-ממדיים (כלומר, לא צילומים אמיתיים אלא יצירות מחשב) המבוססות על שרטוטים מדויקים שהועברו מסמסונג ליצרני האביזרים על מנת שאלו יוכלו להתכונן להשקה, ומשם הודלפו לרשת.

לפי התמונות, ה-S7 לא עומד לעבור מהפך עיצובי משמעותי לעומת קודמו, הגלקסי S6, שדווקא כן הציג אז שינוי דרמטי למדי ביחס למכשירי גלקסי אחרים (ואולי מכאן חוסר רצונה של סמסונג להכריז על שינויים גדולים מדי גם הפעם). בין הפרטים שכן זכו לעדכון נמצא הכיסוי האחורי של המכשיר, שאימץ קווי מתאר הדומים לאלו שראינו ב-Note 5, כלומר קצוות מעוגלים במקצת שמעניקים למכשיר מראה דק וייחודי.

גלקסי S7 מודלף. צילום מסך
הלכו על עיצוב סולידי הדומה לקיים./צילום מסך

מפרט המכשיר הודלף אף הוא, וגם כאן נרשמת אבולוציה צפויה, ולא מהפך דרמטי. המסך יישאר בגודל 5.1 אינץ' וברזולוציה של 2K (כפול מ-Full HD), בעוד שהמעבד ישודרג לגרסה חדשה ומהירה יותר ונפח זיכרון המערכת (RAM) יוגדל ל-4 ג'יגה.

המצלמה תשודרג לאיכות של 20 מגה-פיקסל (בדומה למצלמה המשובחת של אקספריה Z5), ולפי ההדמיות העדשה לא תהיה בולטת יותר. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 6 מרשמלו, הגרסה העדכנית ביותר. פיצ'רים נוספים יכללו סורק טביעות אצבעות, רגישות למגע (בדומה ל-Touch ID של אפל) וסוללה חזקה בקיבולת של 3,500mAh.

על פניו נראה שמדובר במכשיר עדכני שיביא את מיטב הטכנולוגיה המוכרת והמבוססת של היום במארז מהודק ומעוצב אבל לא חידושים מעבר לזה. כנראה שנצטרך לחכות ליצרניות האחרות שיפתיעו אותנו השנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו באפל מאיימים להעיף את כפתור הבית./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפרט מרשים במיוחד, אבל גם לא חדשני./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully