וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא טיפשה": עובדת סקסית בחברת הייטק יוצאת למתקפה

24.8.2016 / 9:33

ג'ייד פיניקס עבדה בחברה לאבטחת מחשבים ובמסגרתה השתתפה בתחרות קידום מכירות. המראה שלה הצליח למשוך לא מעט תשומת לב, לאו דווקא חיובית. היא החליטה לצאת כנגד אלה שטענו ש"הדבר היחיד שהיא מומחית לו זה סיליקון"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Foursys

עובדת חברת הייטק החליטה לא לשתוק מול מבול הטוקבקים המרושעים שקיבלה בגלל החזה השופע שלה ופרסמה ביוטיוב סרטון תגובה חריף.

ג'ייד פיניקס היא עובדת בחברה לאבטחת מחשבים בבריטניה והופיעה בקמפיין קידום מכירות של החברה באתר "לינקדין". העובדת השופעת ביקשה מהגולשים לנחש כמה מקלות USB נמצאים באגרטל שהחזיקה ומי שיענה נכונה יזכה בבקבוק שמפניה.

ג'ייד פיניקס. טוויטר, צילום מסך
התמונה שעוררה את המהומה./צילום מסך, טוויטר

הקמפיין אכן זכה לתגובות רבות, אך לאו דווקא כאלה הקשורות באתגר. יותר מ-1,000 אנשים כתבו הודעות בוטות וגרפיות למדי על המראה של ג'ייד. "שיער מזוייף, ציפורניים מזוייפיות, שדיים מזוייפים זה כל מה שאני רואה", כתב אחד. אחר הוסיף: "עוד זיקית משרד עם שדיים מזוייפים מנסה לשחק אותה 'מקצוענית'... הדבר היחיד שהיא מומחית בו זה שתלי סיליקון".

ג'ייד החליטה לצאת נגד הטרולים בסרטון ביוטיוב שכותרתו: "האם המראה שלי עצר בעדי מלעבוד בתעשיית ההייטק?". בסרטון היא אומרת: "אני אוהבת את העבודה שלי ואני חושבת שאני טובה בה אבל כנראה שיש אנשים שלא יכולים להאמין שאני טובה בעבודה בגלל המראה שלי, הדרך שבה אני מתלבשת או פשוט כי אני אישה.

"בשבוע שעבר היה לי רעיון איך לקדם את החברה דרך תמונה ב'לינקדין', שאמורה להיות רשת חברתית 'מקצועית'. עם יותר מ-1,500 תגובות זה היה אמור להיות יום מדהים עבורנו, אבל הוא הפך למופע אימים", אמרה פיניקס.

"בעוד מרבית הטוקבקים היו נהדרים וברוח התחרות, כמה תגובות היו מאד מטרידות - לא רק עבורי אלא גם לעמיתי ולבוסים שלי, שלא לציין את המשפחה שלי. חלק מהאנשים מצאו את עמוד הפייסבוק שלי והתחילו להטריד אותי ואחרים שלחו תגובות גרפיות ואלימות בנוגע למה הם היו רוצים לעשות לי".

עוד באותו נושא

החזה העצום של הברבי האנושית עומד להתפוצץ וזה לא מזיז לה

לכתבה המלאה
ג'ייד פיניקס. יוטיוב, צילום מסך
סרטון התגובה של פיניקס זכה ליותר מ-15 אלף צפיות./צילום מסך, יוטיוב

"כולם אומרים שהם רוצים יותר נשים בהייטק אבל רק בתנאי שהן נכנסות לסטריאוטיפ מסויים. אז נחשו מה? אני לא טיפשה, אני טובה בעבודה שלי ואני לא אתן לכם להטריל אותי", הוסיפה פיניקס.

הסרטון הצודק זכה ליותר מ-15,508 צפיות וקיבל את תמיכת החברה בה עובדת פיניקס. כל הכבוד!

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully