וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפוך הכוס עם הישבן - מתברר שזה הלהיט החדש ברשת

אילן גלר

8.8.2016 / 8:42

אנשים יעשו הכול בשביל תשומת לב: השם של "אתגר היפוך הכוס עם הישבן" פחות או יותר מספר את כל הסיפור. המטרה היא להפוך כוס המונחת על הישבן, או הגב התחתון, מבלי להיעזר בידיים או בחברים. ויש מאות גולשות שכבר עשו את זה

צילום מסך

עם כל טרנד ויראלי נוסף שמתפשט ברשת, נדרשים המשתתפים למעשים נואשים יותר ויותר אחרת אף אחד כנראה לא ישים לב אליהם. החידוש האחרון הוא "אתגר היפוך הכוס עם הישבן", והשם הזה אומר בערך הכול. המטרה היא להפוך כוס המונחת על הישבן, או הגב התחתון, תוך שימוש באיברים אלו בלבד ואיסור מוחלט על כל עזרה מהידיים או מחברים.

למקרה שתהיתם, בכל סרטוני היפוך הכוס שזכו לאלפי שיתופים מככבות נשים, רצוי בלבוש מינימלי ככל האפשר כגון מכנסונים או ביקיני. מאחר וההכנות הנדרשות לצילום הפעלול כה פשוטות כמעט כל אחת יכולה להשתתף, ועל כן אין פלא שבתוך זמן קצר עלו לרשות מאות סרטונים שונים. נשים מכל העולם בחרו להשתתף, מארה"ב, אנגליה, לצרפת ועוד.

אם תשאלו אותנו, הסרטונים המוצלחים ביותר הם דווקא אלו שבהם המשתתפות נכשלות בתרגיל והכוס נוחתת ישר על הרצפה. אם בא לכם לצפות בקטעים נוספים על אלו שמופיעים בעמוד, חפשו באינסטגרם או ב-Vimeo את הצירוף Butt Flip Challenge, ותוצפו במאות סרטונים דומים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully