וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי Redmi Note 4 משודרג הושק הבוקר בישראל. כמה הוא יעלה?

12.6.2017 / 11:01

לרדמי 4 המשודרג מסך בגודל 5.5 אינץ', מעבד סנאפדרגון 625 של קוולקום, סוללת 4,100 מיליאמפר-שעה מפלצתית, 4 גיגה RAM ונפח אחסון פנימי של 64 גיגה. אם נשמע לכם טוב, שימו לב שאתם רוכשים את הגרסה הגלובלית ולא הסינית

וואלה! כיף

פאבלט הדגל של היצרנית הסינית, שיאומי רדמי נוט 4, זכה לפופולריות רבה בישראל בזכות תג מחיר נמוך ומפרט לא רע בכלל. הבוקר השיקה המילטון, היבואנית הרשמית של המותג בישראל, את הפאבלט המשודרג Redmi Note 4 Qualcomm עם 4 גיגה RAM ונפח אחסון פנימי של 64 גיגה.

לרדמי 4 המשודרג מסך בגודל 5.5 אינץ', מעבד סנאפדרגון 625 של קוולקום, סוללת 4,100 מיליאמפר-שעה מפלצתית והוא מגיע עם מערכת ההפעלה המיושנת אנדרואיד 6 והממשק הייעודי של שיאומי בגרסתו האחרונה, MIUI 8.0. מערך הצילום כולל חיישן אחורי של 13 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.0, ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם אותו מפתח צמצם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4 גיגה זיכרון RAM - בדיוק כמו במכשירי פרימיום./מערכת וואלה!, צילום מסך

תג המחיר שלו עומד על 1,299 שקלים והיבואנית המילטון מדגישה כי הדגם הזה שונה מדגם ה-X של אותו המכשיר (Redmi Note 4X) - למרות שהמפרט שלהם זהה, דגם ה-X מורכב בסין עם מערכת הפעלה המיועדת לשוק הסיני. בישראל, אומרים בחברה, אפשר לזהות את אריזת הגרסה הגלובלית לפי המדבקה האדומה עם הכיתוב: Global Version.

בסקירה הארוכה שאנחנו עשינו בחודש פברואר השנה, לדגם ה-Redmi Note 4 המקורי, הגענו למסקנה שיש סיבה טובה שהמכשיר הזה הפך ללהיט בישראל - הוא נראה מעולה ומרגיש מאוד טוב ביד, המסך מספק צבעים סבירים פלוס אחרי שמשחקים מעט בהגדרות, החומרה מספקת את הביצועים הנדרשים ולא נתקלנו באף קושי בעת הפעלת כמה אפליקציות יחד עם רכיבי קישוריות. עם המפרט המשודרג, כוח העיבוד אמור להיות אפילו רב יותר. בתחילת השנה היה מחירו של דגם הבסיס 1,499 שקלים אך כעת, אחרי ביטול מס הקנייה הדגם המשודרג אפילו זול יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם המשודרג עולה פחות ממה שעלה דגם הבסיס בעת השקתו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully