וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק מגניב: איך לשלוח הודעות ווטסאפ לעצמכם?

14.2.2018 / 8:36

רובנו לא מתכתבים עם עצמנו אבל אנחנו רושמים לעצמנו פתקים וירטואליים ומוחשיים בכל מקום עם רשימות קניות, סידורים, תזכורות ועוד. כשזה בווטסאפ אנחנו גם עשויים לזכור מה רצינו מעצמנו

מערכת וואלה!

(סרטון: ליאור נאור מסביר איך מוחקים הודעה בווטסאפ)

אפליקציית המסרים הפופלרית שחררה בשנה האחרונה פיצ'רים רבים שנועדו לשפר את חוויית השימוש, מהאפשרות למחוק הודעות שנשלחו וכבר הגיעו ליעדן לאפשרויות עיצוב, אבל משהו אחד בסיסי מאוד מעולם לא זכה להתייחסות - האפשרות לשלוח הודעה לעצמכם.

למה מישהו ירצה לשלוח לעצמו הודעה? רובנו לא מתכתבים עם עצמנו אבל אנחנו רושמים לעצמנו פתקים וירטואליים ומוחשיים בכל מקום עם רשימות קניות, סידורים, תזכורות ועוד. אפליקציות הפתקים בסמארטפון נוחות ופשוטות אבל אנחנו פשוט לא זוכרים לקרוא את הפתקים האלה. את ווטאספ, לעומת זאת, אנחנו בודקים כל הזמן וקשה לנו להתעלם מהודעה שלא נקראה.

כדי לשלוח הודעה לעצמכם בווטסאפ אתם לא נדרשים להפגין ידע מופלג באפליקציה, אלא פשוט חשיבה מעט מקורית. כדי לעשות זאת פתחו קבוצה עם מישהו בשם "סידורים" או "תזכורות" (הגדרות > קבוצה חדשה). בחרו כחברים בקבוצה אדם אחד שתוכלו לבקש ממנו להתעלם ומיד אחרי שהקמתם את הקבוצה תסירו אותו כך שתישארו לבד.

בשלב הבא מומלץ לנעוץ את הקבוצה בראש רשימת הצ'אטים (לחיצה ארוכה על הקבוצה ואז לחיצה על אייקון הנעץ בתפריט העליון שמופיע) וזהו - יש לכם רשימת תזכורות לעצמכם בווטסאפ שלא תוכלו להתעלם ממנה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

קבוצה פרטית בווטסאפ. אורן, צילום מסך
טריק פשוט - פותחים קבוצה, נשארים בה לבד ונועצים אותה בראש הצ'אטים./צילום מסך, אורן
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully