וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע להשכרה את בובת המין המשוכללת שלו ועיצבן את השכנים

20.2.2018 / 9:47

תושב כפר בסקוטלנד קנה בובת מין משוכללת ויקרה והחליט להשכיר אותה לכל המעוניין תמורת תשלום. כשהשכנים שלו ראו את המודעה שלו הם גרמו לו לסגור את העסק

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

בית בושת של בובות מין/La Tercera

הנאים השכנים בעיניך? תושבי כפר קווארטר שבצפון לנרקשייר, סקוטלנד, כועסים על החלטת שכנם לפתוח בית בושת מקומי - ולחלוק עם לקוחותיו את בובת המין הייחודית שלו "פיית'" (אמונה) תמורת 60 ליש"ט לשעה. סטיבן קרופורד בן הן-25 הלך בעקבות טרנד בתי הבושת של בובות מין שמתחיל לצבור תאוצה בעולם ופתח עסק בביתו בו הוא מציע ללקוחותיו להגשים פנטזיות פרועות - שנשים אמיתיות אינן מסוגלות או רוצות לספק.

כמה ימים לאחר שפתח את העסק המאולתר והשנוי במחלוקת שלו - הוא כבר נאלץ לסגור אותו עקב תלונות חוזרות ונשנות מהשכנים שלא רצו שזרים מפוקפקים יסתובבו ליד ביתם בשעות המאוחרות של הלילה. קרופורד שוחח עם הדיילי רקורד וטען לזכותו: "לא הייתה לי כוונה לקבל לקוחות בביתי. לצערי עצבנתי כמה שכנים, אבל לא הייתה להם סיבה להתעצבן. הכוונה שלי הייתה לתאם מפגשים עם לקוחות במקומות אחרים. כעת נאלצתי להסיר את המודעה ואת פרטי ההתקשרות שלי ואעלה אותם מחדש לרשת רק כשאוכל להיות בטוח שזה לגיטימי".

בית בושת של בובות מין נסגר עקב תלונות השכנים. צילום מסך
הכירו את פיית'. השכנים פחות מעוניינים להכיר/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בית בושת מחתרתי החליף את הנשים בבובות מין כדי לאפשר ללקוחות להגשים פנטזיות פרועות במיוחד

לכתבה המלאה

העסק של קרופורד, "שירותי דייט עם בובה", אינו כמו בתי בושת אחרים. לקרופורד יש רק בובת מין אחת, פיית', אותה הוא רכש ב-1,800 ליש"ט מהספק שלו, Lovedoll UK, בית הבושת הראשון בבריטניה לבובות מין שגם נאלץ לסגור את שעריו בשבוע שעבר עקב תלונות שכנים. קרופורד טוען שעוד לא אמר את המילה האחרונה, "לבובה שלי קוראים אמונה - כי עם אמונה אני אצליח".

הוא הוסיף: "אם מישהו חושב שזה סליזי, שיחשוב ככה, אבל באמת שאין לי שום נקיפות מצפון לגבי זה. השכנים לא יהיו מרוצים אבל אני מקווה שכל עוד אני יוצר סביבה בטוחה וחוקית - הם יבינו. אני לא אקבע פגישות בשעות בלתי שגרתיות, רק מ-9 בבוקר עד 9 בערב. זה אזור טוב ואני לא רוצה לעצבן אף אחד. כדי לדאוג לביטחוני, אני לא חושף את כתובתי המלאה במודעות. אנחנו קובעים נקודת מפגש ושם מסדירים את התשלום וההשכרה. אני מבקש צילום של תעודת הזהות וחתימה".

מודעה להשכרת בובת מין בסקוטלנד. צילום מסך
מודעה להשכרת בובת המין פיית'/צילום מסך

למקרה שתהיתם, קרופורד העביר את יום האהבה האחרון לבד בביתו. "אני לא חושב שאם הייתה לי חברה היא הייתה מאשרת לי את המיזם העסקי הזה, אבל כרגע אני רק בחור צעיר שרוצה כסף ומכוניות", הוא דיבר בכנות, "מאז שפתחתי את העסק קיבלתי בערך 50 פניות והלקוחות שלי היו בני 30-40 בערך".

כשנשאל אם קיים יחסי מין עם הבובה שלו, הוא השיב: "האם שף טועם את האוכל שלו? ובכן, ודאי שכן. חשבתי שכדאי שאוודא שהכול תקין. עכשיו אני יודע איך זה מרגיש ואני לא עושה את זה יותר. אני לא רוצה ליצור אצלה בלאי ובשבילי זה הכול עניין של כסף". קרופורד סיפר שהסיר את המודעה המקוונת כי היא הרגיזה את השכנים שלו ומרגיע: "זה לא באמת היה בית בושת. רק רציתי לבנות אמון ופרסום כדי ליצור בסיס לקוחות ולשכור ציוד להמשך".

סטיבן קרופורד נאלץ לסגור את בית הבושת שלו. צילום מסך
סטיבן קרופורד נאלץ לסגור את בית הבושת שלו/צילום מסך

דובר שירותי איכות הסביבה מסר בתגובה: "לכל העסקים יש חובה כללית לדאוג לבריאותם ולבטיחותם של לקוחותיהם ולעסק מסוג זה יש פוטנציאל לפגיעה כזאת. יש לבצע בדיקות נוספות כדי לקבוע אילו הסדרים חלים במקום כדי להגן על בריאות הציבור". בנושא ההיגיינה היה לקרופורד מה להוסיף: "הלקוחות לא חייבים להשתמש באמצעי הגנה, אבל אני אגבה כסף אם הם לא ישמרו על כללי ההיגיינה המקובלים".

הצצה לבית הבושת של בובות המין הראשון בבריטניה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully