וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איזו כוכבת היא רובוטית המין המבוקשת בעולם

25.8.2017 / 0:03

רשת המייצרת בובות מין רובוטיות שמעוצובות לפי בקשת הלקח, חשפה שקיים ביקוש רב לכוכבת הוליוודית מפורסמת - שגורלה קשור לסיבה בגללה הלקוחות לא מצליחים להשיג אותה

ככה נראית בובת מין רובוטית בפעולה/יחצ

בובות המין הרובוטיות הופכות למבוקשות יותר, מפתיעות יותר ודומות יותר לדבר האמיתי. בובות המין המסורתיות קיבלו שידרוגים טכנולוגיים חדישים המעניקים להן מאפיינים אנושיים, כמו עור סיליקון חם ואפילו אפשרות להנדס אופי. בשבוע שעבר, חברת True Companion המייצרת בובות מין רובוטיות סיפרה שלא מעט לקוחות אלמנים ואלמנות פונים אליה כדי שתייצר להם בובה שנראית כמו אהוב/ת ליבם המנוח/ה, שתאפשר להם להתמודד עם האובדן האישי שלהם. השבוע, החברה חשפה פרט מידע מפתיע לא פחות מזה.

לפי מהנדס הרובוטים של החברה, דאגלס היינס, היא קיבלה לא מעט בקשות לרכוש בובת מין שדומה לשחקנית האייקונית מרלין מונרו. היינס חושף שכמחצית מההזמנות שהחברה מקבלת הן לבובת מין בדמוי מרלין מונרו, אולם בקשות אלה נדחות כי לחברה אסור לשכפל את המראה שלה ללא אישורה. הוא סיפר: "לעיתים תכופות מבקשים את מרלין, אבל אנחנו חייבים לקבל אישור לכך. אם לא ממנה אז מהמשפחה שלה. אם תמיד חשקתם בבובת מין רובוטית שנראית בדיוק כמו מרלין מונרו, הייתם צריכים לאשר את זה איתה לפני. אנחנו לא יכולים לענות לבקשתיכם, אבל אנחנו כן יכולים ליצור בובה בלונדינית יפה מאוד".

מרלין מונרו. Baron, GettyImages
כמחצית מהלוקוחות רוצים בובת מין של מרלין מונרו/GettyImages, Baron

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם בקרוב נוכל להזמין רובוטיות-סקס עם מראה מותאם אישית?

לכתבה המלאה

מוצר הדגל של החברה הוא Roxxxy (רוקסי), בובות מין רובוטית בהתאמה אישית מלאה, שעלותה 7,700 ליש"ט (יותר מ-35 אלף שקלים). מלבד בובות מין, החברה מציעה שירותי ליווי ותמיכה חברתית לגברים בודדים. "80 אחוזים מהשימוש בבובת המין הרובוטית היא למטרת אינטרקציה ושיחה. אולי 10-20 אחוזים מיועדים לכוונה מינית. רוב הלקוחות שלנו מחפשים חברה, מגע אוהב וחיבוק חם".

בובת מין חכמה. יוטיוב, צילום מסך
ככה נראית בובת מין רובוטית בהתאמה אישית/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully