וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בקרוב נוכל להזמין רובוטיות-סקס עם מראה מותאם אישית?

אילן גלר

27.12.2016 / 8:16

לפי מומחה בתחום, היצרנים קרובים מתמיד לייצור רובוטים דמויי אדם שישמשו לסיפוק צרכים מיניים. הרובוטים יוכלו להיות העתק מדויק של כל אדם ואפילו של סלבס - כולל מראה מושלם, קול זהה ואפילו לב פועם

ככה נראית בובת מין רובוטית בפעולה/יחצ

האם העתיד המוצג לנו בסדרת המדע הבדיוני "ווסטוורלד" הרבה יותר קרוב משחשבנו? דיוויד לוי, כותב הספר הפופולרי "אהבה וסקס עם רובוטים", חזה כבר בשנת 2007 כי תחום הארוטיקה הרובוטית עומד בפני זינוק, וכעת הוא משוכנע עוד יותר כי מדובר בעניין של שנים ספורות. "ברגע שהטכנולוגיה והמערכת המאפשרת הזמנה וייצור של המוצרים הללו תהפוך למתוחכמת מספיק, לא תוכלו לעצור את האקס שלכם אם ירצה לקנות רובוט שנראה בדיוק כמוכם ואפילו מדבר בקולכם".

לוי טוען כי יצרני הרובוטים יוכלו להשתמש בצילומים על מנת ליצור העתק מדויק של כל אדם, ולשלב בו מערכות חשמליות שונות שיגרמו לשכפול האלקטרוני להרגיש אמיתי, כולל טמפרטורת גוף ריאליסטית ותחושה של פעימות לב. הפיתוחים האחרונים בתחום האינטליגנציה המלאכותית יאפשרו לרובוט להישמע בדיוק כמו האדם אותו הם מנסים לחקות, כולל תחומי העניין הייחודיים לו.

סלבריטאים, כך לפי לוי, יוכלו לנצל את תעשיית הרובוטיקה החדשה הזו לצורך רווחים. לדבריו, בעוד ששכפול של אדם מן השורה יוכל להיעשות ללא הסכמתו, שכפול דיגיטלי של סלב יהיה יקר יותר - וייתכן אף כי המפורסמים יציעו למכירה רובוטים בדמותם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב בחנויות הסקס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully