וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדים לאילת? בדקנו באיזו רשת הכי זול לקנות סמארטפון

15.7.2018 / 8:58

בקיץ הקרוב מאות אלפי ישראלים ירדו לאילת. חוץ מהנופש, אילת היא גן עדן לחובבי השופינג וישראלים רבים ינצלו את ההזדמנות להתחדש בסמארטפון עם מחיר ללא מע"מ. בדקנו איזו רשת היא הזולה ביותר

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון X/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אילת היא גן עדן לחובבי שופינג; היצע גדול ומחירים ללא מע"מ שלרוב זהים למחירים בחו"ל. מאז שהמס על הסמארטפונים הוסר, אזרחי ישראל יכולים לרכוש סמארטפונים במחירים שזהים לחו"ל ואף באילת ניתן למצוא סמארטפונים שהמחירים שלהם נמוכים יותר משל ארצות הברית שנחשבה עד לפני כמה שנים למקום הזול ביותר לרכישת סמארטפונים. כך בוטלה תרבות רכישת הסמארטפונים מחו"ל שהייתה נהוגה עד לפני כמה שנים. אותה תרבות של רכישת סמארטפונים בארצות הברית או אירופה גרמה לשלל בעיות: הסמארטפונים שנרכשו בארצות הברית, לא תמכו באותם התדרים של ישראל. כך נוצרה בעיה שהמשתמשים רכשו סמארטפון ללא יכולת שיחות. כאמור מאז הורדת המסים הפער קטן והפך ללא משתלם עבור רכישה בחו"ל. לאלו שיורדים לאילת מדובר בהזדמנות טובה לרכוש סמארטפון ולחסוך מאות שקלים. התחרות על הצרכן באילת גרמה לכל הרשתות הגדולות להעצים את הנוכחות באילת ולפתוח אינספור סניפים כדי לענות על הביקוש האדיר שנוצר. בדקנו את המחירים של הרשתות הגדולות וחזרנו עם התוצאות.

עוד בנושא:
המדריך לטסים לחו"ל: איפה תמצאו את חבילת הגלישה הזולה ביותר?
רוכשים סמארטפון בתשלומים? לא תאמינו כמה כסף אתם מפסידים

טבלת מחירי אילת. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
טבלת מחירים באילת. כל הסמארטפונים למעט שיאומי ביבוא רשמי./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

חשוב לציין שכל המחירים המצויינים בטבלה הם של מכשירים רשמיים, למעט הסמארטפונים של שיאומי ששם מדובר ביבוא מקביל. עוד הגיעו אלינו סיפורים על חנויות שמציעות אחריות באילת בלבד או שמוכרת סמארטפונים במחירים זולים רק עבור תושבי אילת. לכן חשוב לשים לב שאתם רוכשים סמארטפון מרשת מוכרת ועם אחריות רשמית כשניתן.

עוד באותו נושא

רוכשים סמארטפון בתשלומים? לא תאמינו כמה כסף אתם מפסידים

לכתבה המלאה

רשת דינמיקה מחזיקה בלא מעט מהמכשירים המשתלמים ביותר, כך לדוגמה בכל גזרת האייפונים, היא מציעה את המחירים הזולים ביותר. רוכשי האייפון בדינמיקה יקבלו גם משטח טעינה אלחוטי מהיר במתנה. עוד לדינמיקה המחיר הזול ביותר על ה-Galaxy J6, מכשיר ביניים שהושק בשבועות האחרונים ורוכשי הגלקסי S9 יקבלו משטח טעינה אלחוטי מהיר וכרטיס זיכרון של 64 גיגה ולצד זה, אחריות רשמית למשך שנתיים.

אידיגיטל היבואנית הרשמית של אפל מוכרת את האייפונים במחיר היקר ביותר שיש להשיג באילת, עם הפרשים משמעותיים של מאות שקלים.

ברשת KSP המונה כמה סניפים באילת, תוכלו למצוא את מחירי השיאומי הזולים ביותר, אך חשוב לציין כי מדובר ביבוא מקביל.

רשת מחסני חשמל אינה מציעה את המחירים הזולים ביותר אך היא כן מציעה פריסה לעד 36 תשלומים ללא ריבית, בשונה מהחנויות האחרות.

סאני היבאונית הרשמית של מכשירי סמסונג, משווקת באילת את מכשירי הגלקסי S9, מכשירי הדגל, במחירים שכמעט הנמוכים ביותר עם הפרש זעיר של כמה שקלים בודדים מרשת החנויות באג.

סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סאני, היבאונית הרשמית מציעה את מחירי הגלקסי S9 הזולים ביותר./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אייבורי מוכרת את מכשיר הדגל החדש של LG, ה-G7 במחיר הזול ביותר, ביבוא רשמי שזול בכ-30 שקלים משאר החנויות.

פרטנר מציעה את האייפון 8 והאייפון 10 במחירים הזולים ביותר, ביבוא רשמי.

רשת פלאפון לא מציעה את המחירים הזולים ביותר ובחלק מהמוצרים כמו של סמסונג ו-LG, היא מציעה את המחירים היקרים ביותר. עם זאת פלאפון מציעה גם רמקול אלחוטי מתנה, או דיבורית בלוטוס ב-49 שקלים, או טאבלט ב-199 שקלים במקום 699 שקלים או מצלמת דרך לרכב ב-99 שקלים במקום 300 שקלים או סמארטפון נוסף של Gini מסוג S5 Pro ב-429 שקלים בלבד. עוד מציעה מבצע על ה-AirPods, האוזניות האלחוטיות של אפל. המבצע לא מותנה ברכישת אייפון ועבורן תשלמו 699 שקלים. עוד החברה מציעה על המכשירים הנמכרים 5 שנות אחריות.

רשת באג מציעה את מחירי ה-Galaxy המשתלמים ביותר, לצד ה-LG G7, מכשיר הדגל של LG שגם הוא, הזול ביותר שניתן למצוא באילת.

הוט לא מציעה את המחירים הזולים ביותר וגם לא היקרים ביותר. במכשירי הסמסונג הפערים נעים עד 150 שקלים מהמחיר הזול ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully