וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לטסים לחו"ל: איפה תמצאו את חבילת הגלישה הזולה ביותר?

30.5.2018 / 12:29

הקיץ בפתח ובמהלכו יפקדו את נתב"ג מאות אלפי ישראלים שיצאו לחופשה. בעבר חבילות גלישה היו יקרות במיוחד, אך הודות לתחרות, ניתן למצוא היום חבילות זולות המציעות נפחים גלישה די גדולים. כמה תעלה לכם דקת שיחה ואיפה תמצו את חבילת הגלישה השווה ביותר?

עונת חופשות הקיץ יוצאת לדרך ומאות אלפי ישראלים יעברו בקיץ הקרוב בשערי נתב"ג, בדרך לחופשה. המכורים לסמארטפון יכולים להעיד שהטיסה היא לא דבר קל, שמה אין לנו גישה לאינטרנט וברגע שגלגלי המטוס נוגעים בקרקע, הם מסתערים על הסמארטפון ומתחילים לקרוא הודעות שנשלחו בזמן שלא היו מחוברים. כדי לעשות זאת, רבים מצטיידים בחבילות גלישה בחו"ל שנרכשו עוד בארץ ומשלמים עבורן מאות שקלים, במקום לרכוש סים מקומי במדינה שאליה מגיעים.

רגע לפני שאתם יוצאים לחופשה שלכם, עשינו בדיקה מקיפה עבורכם, איזו חבילת גלישה הכי משתלמת לצרכנים שלא מרבים לגלוש בסמארטפון, איזו חבילה משתלמת עבור הצרכנים שלא עוזבים את הסמארטפון לרגע ואיזו חבילה הכי משתלמת לטסים למונדיאל. רגע לפני שנמשיך, חשוב לציין כי החבילות שצוינו כאן, מרביתן מתאימות למדינות אירופה, ארצות הברית ומדינות נוספות, אך חשוב לבדוק זאת מראש אצל המפעילה.

מטוס טיסה מערכת בידור. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
משימה בלתי אפשרית: להתנתק מהסמארטפון בזמן טיסה./מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

חשוב לשים לב לכמה דברים: ראשית אתם צריכים לבדוק לאיזו קטגוריית צרכנים אתם משתייכים, לצרכני השיחות הכבדים שלא עוזבים את הטלפון וגם לא מתכוונים לעשות זאת בחו"ל, האם אתם עושים סטרימינג בסמארטפון שלכם ומבזבזים עשרות גיגה גלישה בחודש או האם אתם בכלל צרכנים ממוצעים שגולשים מעט בפייסבוק, וקצת בווטסאפ ובאתרים שונים.

באנדרואיד תוכלו לבדוק זאת על ידי כניסה להגדרות, נתוני סלולר. באייפון תוכלו לבדוק זאת על ידי כניסה להגדרות, סלולר ושם תוכלו לראות זאת תחת נתוני הסלולר.

תוכלו גם לקנות סים מקומי ביעד אליו אתם מגיעים, כיום הודות למחירים הנמוכים בישראל, לרוב רכישת סים מקומי תהיה לא כדאית והיא תדרוש מכם להגיע לאחת מחנויות הסלולר במדינה, לרכוש שם את הסים ולבזבז זמן באמצע החופשה. בכל מקרה, אל תתפתו לרכוש סים בשדה התעופה מכיוון שהוא יהיה יקר במיוחד.

עוד חשוב לשים לב לתוקף החבילה, החברות מציעות נפחי גלישה גדולים כמו 20 גיגה בפרטנר למשך חמישה ימים או 15 גיגה גלישה בסלקום למשך חמישה ימים. בפועל, זהו נפח שאתם תתקשו מאוד לנצל אותו, אלא אם כן אתם מתכוונים לצפות בנטפליקס על גבי האינטרנט הסלולרי. לכן, אל תתפתו לרכוש חבילה בנפחים גדולים עם תוקף לכמה ימים בודדים.

החבילה הכי משתלמת לשיחות

למרות שניתן לקיים שיחות על גבי האינטרנט באמצעות ווטסאפ, ב-FaceTime, ובמסנג'ר של פייסבוק, אנשים רבים עדיין מתעקשים לבצע שיחות על גבי הרשת הסלולרית ולא על גבי האינטרנט. החברה המשתלמת ביותר לשיחות, היא 019 שמציעה שיחות נכנסות ללא הגבלה וללא תשלום, כל מה שאתם צריכים זה רק לרכוש חבילת שיחות ב-30 שקלים המציעה 50 דקות לשיחות יוצאות. אחר כך נמצאת גולן טלקום עם חבילת 500 דקות ב-99 שקלים, אחריה רמי לוי המציעה שיחות נכנסות ויוצאות ב-89 אגורות בלבד ואחר כך פרטנר המציעה 145 דקות ב-159 שקלים למי שמצטרף באתר או 175 שקלים בשיחת טלפון.

חבילת הגלישה המשתלמת ביותר לצרכנים הממוצעים

במקום הראשון 019 עם 4 גיגה גלישה ב-139 שקלים ושיחות נכנסות חינם. במקום השני פלאפון עם שני גיגה גלישה ו-100 דקות שיחה ב-99 שקלים. במקום השלישי גולן טלקום עם שני גיגה גלישה ב-149 שקלים. במקום הרביעי רמי לוי המציעה 1 גיגה ב-119 שקלים ו-89 אגורות לדקה נכנסת או יוצאת.

במקום החמישי פרטנר עם 3 גיגה ב-179 שקלים למצטרפים באתר ובמקום השישי הוט המציעה 3 גיגה ב-209 שקלים. במידה ואתם נוסעים לנסיעה קצרה, של עד חמישה ימים, מומלץ לכם לבדוק את החבילה של הוט מובייל המציעה אחד גיגה לניצול יומי ו-89 אגורות לדקה נכנסת או יוצאת בעלות של 39 שקלים ליום, כלומר שחמישה ימים יעלו כמעט 200 שקלים ובתמורה תקבלו חמישה גיגה גלישה.

חבילת גלישה למי שלא עוזב את הסמארטפון

במקום הראשון פרטנר עם חבילת Always On המציעה גלישה בנפח של 6 גיגה וגלישה חופשית באפליקציות ווטסאפ, פייסבוק, וייז, אינסטגרם וסנאפצ'אט. החבילה תקפה ל-21 ימים ועולה 199 שקלים.

פלאפון במקום השני ומציעה 8 גיגה גלישה וגלישה חופשית במפות של גוגל, וייז, אינסטגרם, ווטסאפ, סנאפצ'אט ופייסבוק ו-250 דקות. היא תקפה לשבועיים ותעלה לכם 250 שקלים.
במקום השני פרטנר עם 8 גיגה גלישה ושיחות בעלות של 89 אגורות לדקה נכנסת או יוצאת. היא תקפה ל-30 ימים ועולה 249 שקלים.

עוד מציעה פלאפון חבילות נוספות כמו 10 גיגה גלישה וגלישה חופשית בדומה לחבילה הראשונה ו-300 דקות שיחה. היא תקפה ל-21 ימים ועולה 299 שקלים.

החבילה השלישית של פלאפון מציעה 15 גיגה גלישה וגלישה חופשית בדומה לחבילה הראשונה ו-500 דקות שיחה. היא תקפה ל-30 ימים ועולה 349 שקלים.

במקום השלישי החבילה של סלקום המציעה גלישה בנפח של 20 גיגה ושקל לדקה או סמס. היא תקפה לשבועיים ועולה 299 שקלים.

במידה ואתם בהוט מובייל, גולן טלקום או רמי לוי, מומלץ לכם לשקול את החבילות של 019 שלא דורשות ניוד לחברה אחרת ומציעות שיחות נכנסות חינם ונפח גלישה של שישה גיגה בעלות של 199 שקלים למשך שלושים ימים או עשרה גיגה בעלות של 229 שקלים למשך שלושים ימים. ההצטרפות ל-019 נעשה באתר ואיסוף כרטיס הסים נעשה בשדה התעופה, רק שימו לב שהחברה לא פועלת מכניסת השבת עד שעה אחרי צאת השבת.

סלקום - חבילת המונדיאל המשתלמת ביותר

סלקום ופרטנר החברות היחידות שמציעות חבילות סלולר למונדיאל, החבילה של סלקום תקפה לשלושים ימים ומציעה גלישה ושיחות ללא הגבלה בעלות של 199 שקלים. עוד מציעה חבילה עם נפח גלישה גבוה של 15 גיגה, אך היא תקפה רק לחמישה ימים, לכן חשוב לשים לב לתקוף החבילה, שככל הנראה לא תנצלו את מלוא 15 גיגה האלו במהלך החמישה ימים האלו. אם תרצו לרכוש חבילה רק לשיחות, לא תוכלו לעשות זאת ללא חבילת גלישה ואחר כך המחירים יהיו שקל לדקה או סמס.

חבילת סלולר סלקום. צילום מסך, צילום מסך
חבילת המונדיאל המשתלמת ביותר./צילום מסך, צילום מסך

הוט מובייל - חבילה משתלמת למי שטס לעיתים תכופות

מלבד החבילות הייעודיות של הוט לחו"ל, החברה גם מציעה חבילת סלולר בארץ המציעה שיחות וסמסים ללא הגבלה, אינטרנט בארץ בנפח 70 גיגה וגלישה בחו"ל בנפח של שני גיגה במחיר של 49 שקלים לחודש. החבילה משתלמת למי שמרבה לטוס לחו"ל, לפחות שלוש פעמים בשנה.

עוד מציעה חבילה יומית עם גלישה בנפח של אחד גיגה ודקת שיחה נכנסת או יוצאת או סמס במחיר של 89 אגורות במחיר של 39 שקלים, חבילה שמשתלמת למי שטס לנסיעות קצרות ולפעמים גם ארוכות.

חבילות סלולר חו"ל הוט מובייל. צילום מסך, צילום מסך
חבילה משתלמת לנוסעים תכופים שצריכים חבילת גלישה בחו"ל./צילום מסך, צילום מסך

חברת 019 - שיחות נכנסות בחינם וללא הגבלה

היתרון של חברת 019 הוא שאתם לא צריכים לנייד את הקו שלכם לחברה אחרת מכיוון שתהליך ההצטרפות נעשה באמצעות האינטרנט ואת הסים אתם אוספים בשדה התעופה. חשוב לשים לב שלא ניתן לאסוף את הסים מכניסת השבת ועד שעה לאחר צאתה, כך שאם אתם טסים במהלך סוף השבוע, החבילות לא רלוונטיות עבורכם. עוד 019 מציעה אינטרנט בנפחים בינוניים של 4 גיגה במחיר יחסית משתלם, לצד שיחות נכנסות בחינם ללא הגבלה.

חבילות חול 019. צילום מסך, צילום מסך
שיחות נכנסות בחינם וחבילות גלישה במחירים משתלמים מבלי הצורך לנייד את הקו./צילום מסך, צילום מסך

גולן טלקום - משתלם למי שטס הרבה לחו"ל וצריך שיחות ללא הגבלה

גולן טלקום מציעה חבילה בישראל הכוללת שיחות ללא הגבלה וגלישה בנפח של עד 40 גיגה בחודש. בחו"ל החבילה מציעה גלישה עד 6 גיגה ושיחות יוצאות ונכנסות ללא הגבלה בחינם. עם זאת, ב-30 יום הראשונים מיום הפעלת החבילה, תקבלו רק 100 דקות שיחה מחו"ל לישראל ונפח גלישה של שני גיגה בלבד. החבילה עולה 99 שקלים ואם תניידו את הקו, תצטרכו לשלם דמי סים של 19 שקלים ודמי חיבור נוספים של 30 שקלים. החבילה משתלמת למי שמרבה לטוס וצריך נפח גלישה גבוה ושיחות ללא הגבלה. עוד מציעה גולן טלקום, את חבילת השיות המשתלמת ביותר של 500 דקות ב-99 שקלים.

חבילות סלולר גולן טלקום. צילום מסך, צילום מסך
חבילת הגלישה המשתלמת ביותר לנוסעים המתמידים./צילום מסך, צילום מסך

פרטנר - חבילת מונדיאל משתלמת

פרטנר מציעה חבילת מונדיאל משתלמת הכוללת 3 גיגה לשימוש חופשי באינטרנט וגלישה חופשית באפליקציות וייז, אינסטגרם, סנאפצ'אט, ווטסאפ ופייסבוק ושיחות או סמסים בעלות של 80 אגורות לדקה או סמס. החבילה תקפה למשך שבוע ובגבולות רוסיה בלבד, בעלות של 99 שקלים. עוד מציעה פרטנר חבילת גלישה בנפח של 6 גיגה עם גלישה חופשית בדומה לחבילת המונדיאל בעלות של 199 שקלים למשך 21 ימים. חבילת ה-20 גיגה לעומת זאת, אינה משתלמת מכיוון שהיא תקפה רק לחמישה ימים וככל הנראה, לא תנצלו נפח כה גדול, במיוחד כאשר אפליקציות רבות מוצעות ללא הגבלה.

פרטנר חבילות חול. צילום מסך, צילום מסך
חבילת הגלישה המשתלמת ביותר לצרכנים הכבדים./צילום מסך, צילום מסך

פלאפון - חבילות גלישה ללא הגבלה עם שיחות

פלאפון מציעה חבילות גלישה בנפחים גדולים, לצד גלישה ללא הגבלה באפליקציות כמו גוגל מפות, וייז, אינסטגרם, ווטסאפ, סנאפצ'אט ופייסבוק. עוד מציעה החברה בנוסף למרבית מחבילות הגלישה, דקות שיחה, כך שאם אתם מחפשים שילוב של שיחות לצד גלישה, ייתכן ותמצאו את החבילות של פלאפון בתור המשתלמות ביותר.

כמו כן, במידה ואתם מנויים לאחת מהמפעילות הוירטואליות הנשענות על הרשת של פלאפון כמו Pmobile, Hii וואלה! מובייל, אתם יכולים להשתמש באחת מהחבילות של פלאפון. עוד בוואלה! מובייל מציעים חבילה הכוללת חבילה חד פעמית של 500 דקות שיחה, 500 הודעות סמס וחבילת גלישה בנפח של 3 גיגה לגלישה במדינות נבחרות בעלות של 99 שקלים.

פלאפון חבילות. צילום מסך, צילום מסך
חבילות משתלמות למי שמחפש גלישה לצד שיחות./צילום מסך, צילום מסך

רמי לוי - למי שמחפש שיחות נכנסות ויוצאות במחיר נמוך

רמי לוי מציעים חבילות לחו"ל שמרביתן לא משתלמות, כך לדוגמה מציעה חבילה יומית של 80 מגה לגלישה באינטרנט במחיר של 19.90 שקלים. עוד מציעה חבילה של גיגה גלישה בעלות של 119.90 שקלים, שגם היא תקפה לשבועיים ונמצאה כלא משתלמת במיוחד. עם זאת, ברמי לוי כן משתלם לבצע ולקבל שיחות בחו"ל, בעלות של 89 אגורות לדקה נכנסת או יוצאת.

רמי לוי חול. צילום מסך, צילום מסך
חבילת החו"ל של רמי לוי לא משתלמת למעט שיחות נכנסות או יוצאות./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully