וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיפות, יחסי מין, ועירום: הצילומים ההזויים בגוגל מפות

17.10.2019 / 6:25

שירות המפות, גוגל מאפס ושירות ה-Street View, עוזרים למשתמשים לנווט ולצפות ביעדים שנמצאים במרחק אלפי קילומטרים, וכל זה מבלי לצאת מהבית. עם זאת, נראה כי גוגל מתקשה לעמוד בקצב התמונות, כשהמשתמשים מעלים תמונות שמתעדות עירום, יחסי מין ואפילו חטיפות

אינספור תמונות מצולמות מדי יום על ידי הרכבים של גוגל ברחבי העולם, שלאחר מכן מועלות לשירות המפות של החברה ושירות Street View. בפלטפורמה של גוגל, כל אדם שינסה לחפש רחוב, יוכל לצפות בו ולראות את המתרחש סביב. על פני השטח מדובר בתכונה בעלת פוטנציאל אדיר לסיוע בניווט, אולם בגוגל לא עומדים בקצב התמונות שנלקחות ולעיתים מועלות לאתר תמונות המציגות דברים פחות נאותים. התמונות מטה חושפות רק חלק מהתמונות המוזרות ביותר שנתפסו בעדשת המצלמה של גוגל - מגבר עירום שמנסה לטפס מחוץ לתא המטען של הרכב שלו, ועד לאנשים שמקיימים יחסי מין באופן פומבי.

כאמור, צוות ה-Street View של גוגל צילם שלא בכוונה אינספור דברים מוזרים לאורך השנים. השירות הושק לראשונה בשנת 2007, ומאז החברה האמריקנית אספה מעל ל-170 מיליארד תמונות מ-87 מדינות שונות. טכנולוגיית הסטריט ויוו של גוגל "מסייעת לאנשים לחקור כמעט את העולם כולו, ממעמקי אנטארקטיקה ועד לראש הר הקילימנג'רו", כך נאמר על ידי החברה. הגילויים הללו במפות של גוגל אינם הפעם הראשונה שתמונות מפלילות (או סתם ביזאריות) נמצאו באתר. התמונות כוללות בין היתר אנשים לבושים כמו יונים, זוג מקיים יחסי מין על ידי המכונית שלהם, אסיר נמלט וחמור שנדמה כי הוא נדרס על ידי מכונית המצלמה של החברה - מה שגוגל מכחישה בתוקף.

חטיפה לאור יום?

חטיפה לכאורה, גוגל מפות. גוגל מפות, צילום מסך
חטיפה לכאורה, גוגל מפות/צילום מסך, גוגל מפות

רבים קצת רחוק מהים

גברים בחליפות צלילה גוגל מפות. גוגל מפות, צילום מסך
גברים בחליפות צלילה גוגל מפות/צילום מסך, גוגל מפות

זו גופה?

גופה נמצאה בגוגל מפות. גוגל מפות, צילום מסך
גופה נמצאה בגוגל מפות/צילום מסך, גוגל מפות

האם זה גבר ערום שמנסה לצאת מתא המטען?

גבר ערום מנסה לצאת מתא מטען גוגל מפות. גוגל מפות, צילום מסך
גבר ערום מנסה לצאת מתא מטען גוגל מפות/צילום מסך, גוגל מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully