וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שולחן משחקים

21.10.2008 / 4:26

Optime Strategies Table הוא גרסת המאה ה-21 של שולחנות ארקייד משנות השמונים

אומרים לי שבסוף שנות השמונים, שולחנות עם מכונות ארקייד מובנות היו נפוצים יחסית בעולם המערבי. לא יודע, אני רק בטוח שבאוקראינה לא ראיתי אותם. שולחן המשחק היחיד בו יצא לי להשתמש עמד בבית קפה קטן ליד השוק בחיפה. הוא היה ישן ומלוכלך קמעה, אבל עדיין הצליח להריץ פאקמן.

הצלילה הזו אל תוך הנוסטלגיה מגיעה על רקע גאדג'ט היום שלנו - שולחן משחקים למאה ה-21. שמו הוא Optime Strategies Table, ומטרתו לשחזר את ההרגשה של השולחנות הישנים בלי לוותר על החידושים שהגיעו לשוק בעשורים האחרונים. הפעם, בנוסף לידית של הג'ויסטיק האנלוגי, יש כאן גם מקלדת ועכבר.

המפרט של המכונה הזו כולל מסך בגודל 17 אינץ', כונן קשיח של 100 גיגהבייט, מעבד ותיק של אינטל ו-256 מגהבייט זכרון. זה נסלח לגמרי, כיוון שלא מדובר במחשב שנועד להריץ משחקים חדשים, אלא את אלה הישנים והטובים. רק שהפעם, תוכלו גם לגלוש באמצעותו באינטרנט, לעבוד עם מעבד תמלילים ולהזרים את ספריית המוזיקה שלכם לשני הרמקולים החזקים של השולחן. ואם אתם סוציאופטים, תוכלו גם להפעיל את חריץ המטבעות, ובכך להכריח את חבריכם לשלם על התענוג של שימוש בשולחן. זה אפילו הגיוני, כיוון שמחירו של השולחן לא נמוך כלל - כ-3000 פאונד.

איך תעדיפו לשחק?

מה אתם מעדיפים, לשחק על השולחן או עם השולחן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully