וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: WD TV HD

דידי חנוך

3.11.2008 / 2:14

וידאו באיכות HD שניתן לקחת לכל מקום בו יש טלויזיה תואמת, במחיר סביר. מה עוד תרצו?

אם יש דבר אחד שלא חסר בעולם הזה, הרי שזה אמצעים לקחת וידאו ממקום א' ולנגן אותו במקום ב'. וידאו מהמחשב מוזרם לטלויזיה, גם באיכות HD, על ידי מגוון עצום של מכשירים. בנוסף, רבים ממכשירי ה-DVD שיש כיום בשוק מכילים חיבור USB. אז למה WD TV HD, פיסת חומרה שמחברת אמצעי אחסון עם חיבור USB לטלויזיה ומשדרת את הוידאו שיש בו שווה אזכור במדור? שלוש סיבות.

הראשונה טמונה בשתי אותיות: HD. מכשירי DVD, גם כאלה עם חיבור USB, לא ידעו מה לעשות עם וידאו ברזולוציה גבוהה. וכיום, כשמחירי הפלזמות וה-LCDים בהפרדה גבוהה יורדים כל העת, והופכים נפוצים יותר ויותר, העניין הזה הולך ונהיה פחות תיאורטי ויותר מעשי מיום ליום. והמכשיר הזה תומך בוידאו ברזולוציה של עד 1080p.

הסיבה השניה קשורה למימדים. WD TV HD הוא מכשיר קטן מספיק כדי להיות נייד. 10 על 12.4 סנטימטרים. 300 גרם. זה מכשיר שאפשר להכניס לתיק ולקחת לכל מקום. וכשכונני פלאש גדלים כל הזמן, האפשרות לשים את זה בתיק, ואת הדיסקונקי בכיס ולקחת את הוידאו האיכותי לכל מקום ולכל נסיעה הולך גם הוא ונראה מעשי.

והסיבה השלישית היא המחיר. 129 דולרים זה מחיר שווה לכל נפש. ודאי לכל נפש שיש לה פלזמה HD. זה מוצר פשוט מאד, אבל נראה ש-Western Digital שיחקו אותה, וזאת ללא עשרות הודעות לעיתונות ומבלי להציג את המכשיר בעשרות תערוכות.

אז מה שיש לנו כאן היום הוא גאדג'ט שהופך מגניב בשל אחד הדברים הכי פחות מגניבים שיש: מעשיות. ואם מישהו ירצה לייבא אותו לארץ, אנחנו חושבים שגם אנשים כאן יהיו מעוניינים בו (כן, יבואני WD, זה היה רמז).

מפרידים?

ומה אתם אומרים? הרזולוציה הגבוהה באריזה הניידת עושה לכם את זה, או שאתם עדיין לא מבינים למה צריך בכלל HD?

  • עוד באותו נושא:
  • western digital

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully