וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מפת כוכבים

31.12.2008 / 3:00

מפת הכוכבים התלת-מימדית לא רק נראית טוב, אלא גם שימושית מאוד לחובבי אסטרונומיה

גאדג'ט מגניב לא חייב לפעול על חשמל או להיות בעל מסך. הוא לא צריך לסמל את שיא ההתקדמות הטכנולוגית של הימים בהם אנחנו פוגשים אותו, וגם לא לדבר איתנו ביפנית. גאדג'ט מגניב חייב להיות, ובכן, מגניב. וכיוון שמגניבות היא הגדרה סובייקטיבית (רק כדי שתבינו את הטעם שלי: פנדות - מגניב, כרובית - לא מגניב), אנחנו בעצם יכולים לשים במדור הזה כמעט כל דבר. מה עוד, שכאן זו לא דמוקרטיה.

אבל יש לכם זכות הצבעה על הגאדג'טים שלנו, וכשהתמיכה אותה אנחנו מקבלים נמוכה, אנחנו עצובים, ממש כמו הפוליטיקאים. ולכן אנחנו מנסים להביא כאן דברים שימצאו חן גם בעיניכם. עם זאת, לפעמים המגניבות בעינינו גבוהה יותר מהרצון להיות מקובלים, והיום הוא יום כזה. אם אתם לא מתעניינים באסטרונומיה, ומעולם לא רציתם לראות מה יש שם בחוץ, הגאדג'ט הזה כנראה לא ייראה לכם שימושי. אבל היי, הוא עדיין ממש יפה.

מדובר במפת כוכבים תלת-מימדית. במרכז הקונסטרוקציה הזו נמצא גלובוס קטן. מסביבו טבעת אופק ושמש, ואילו העטיפה החיצונית היא כדור שקוף עם מפת כוכבים. את הרכיבים הפנימיים תוכלו להזיז באמצעות ידיות על מנת לקבוע את המיקום היחסי של כדור הארץ בכל רגע נתון בשנה. המחיר של המפה התלת מימדית הוא כ-270 דולרים.

מביטים בכוכבים?

רוצים מפה תלת מימדית של כוכבים, או שאתם מעדיפים להישאר מקורקעים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully