וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן תחזור לרשת השבוע

סוני תחל להחזיר את שירותי האונליין של פלייסטיישן כבר השבוע. בחברה מכחישים כי מידע על כרטיסי אשראי נגנב

סוני מתנצלת בפני לקוחותיה, תחל להחזיר את הגישה לשירותי אונליין של פלייסטיישן כבר השבוע. במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (א') ביפן, הודיע קאז היראי – סגן נשיא בכיר בסוני, ומי שאחראי על חטיבת המוצרים הצרכניים בחברה – כי במהלך השבוע יתחיל השלב הראשון בהחזרת יכולות האונליין לפלייסטיישן 3 ו-PSP.

בתחילת הדרך, תוחזר הגישה לשרתי PSN עצמם, שתחייב הורדת עדכון למכשיר ושינוי סיסמה. כך תאפשר סוני למשתמשי הקונסולות לחזור ולשחק במשחקים מקוונים, להתכתב עם חברים ולסנכרן את ההישגים שצברו במשחקים. בשלב מאוחר יותר, שיגיע כנראה בהמשך החודש, תוחזר גם הגישה לחנות המקוונת של פלייסטיישן ולשירות הזרמת התוכן Qriocity.

כל המהלכים האלה ילוו בקמפיין פרסומי ששמו "ברוכים השבים", שיציע למשתמשי PSN תוכן חינמי וחודש של מנו לשירות Playstation Plus. בנוסף, מתכננת סוני הטבות מיוחדות למשתמשים רשומים משחקים המוניים דוגמת DC Universe Online. יש לציין כי כל אלה יהיו כפופים למגבלות האזוריות. כך, למשל, בישראל השירות Playstation Plus כלל אינו זמין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הגניבות הגדולות ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת התקריות החמורות בהיסטוריית הרשת

מסיבת העיתונאים שנערכה היום היא המשכה של אחת מתקריות האבטחה החמורות ביותר בתעשיית האלקטרוניקה הצרכנית. לפני כשבוע וחצי, נפרץ בסיס הנתונים של שירות PSN המקוון, המשרת את משתמשי פלייסטיישן 3 ו-PSP, כשהפורצים נחשפים למידע אישי של 77 מיליוני חשבונות.


בסוני גורסים כי הפורצים נחשפו למידע שכולל שמות, כתובות מייל, מספרי טלפון, כתובות פיזיות ותאריכי לידה, אך לא אל מאגר המספרים של כרטיסי אשראי. לאחר שגילו את הפריצה, כיבו בסוני את כלל שירותי האונליין והחלו לעבוד על שדרוג מערכת האבטחה.


בימים האחרונים, החלו להופיע דיווחים ברשת על כך שמאגר המידע של משתמשי פלייסטיישן עומד למכירה בפורומים של האקרים, אך המידע מעולם לא אושר. בו בזמן, תביעות ייצוגיות ראשונות נגד סוני בגין גניבת המידע כבר הוגשו במרבית האזורים בהם פועלת ה-PSN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully