וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איך עברה עליכם השנה?

TECH

10.12.2013 / 16:28

כמו בשנה שעברה, פייסבוק מאפשרת לכם לצפות בסיכום הרגעים הגדולים בחייכם לשנת 2013, וגם מדווחת על הטרנדים הלוהטים של גולשיה. הנושא הכי מדובר בפייסבוק השנה - האפיפיור

שנת 2013 הולכת ודועכת, ובאמצעי התקשורת כולם כבר מתכוננים לסיכומי השנה המפוארים. וכמו ב-2012, גם הפעם פייסבוק מסכמים לנו את השנה הפרטית שלנו: הרשת החברתית הפיצה את אפליקציית "Year in Review", שתציג לכם ולחברי הפייסבוק שלכם את ההיילייטס המרתקים של חייכם בשנה האחרונה.

האפליקציה מקבצת את 20 ה"רגעים הגדולים" של הגולש - סטטוסים, אירועים, תמונות וסרטונים שקיבלו הרבה לייקים ושיתופים - ופורשת אותם על פני טיימליין נפרד (בשנה שעברה הסיכום הופיע בצורת סרטון מצגת) תחת הכותרת "סיכום השנה של -". לטיימליין מצורפת רשימה של החברים שהיו פעילים בפרופיל במשך השנה, ואלבום שמכיל את כל התמונות שהעלה הגולש או שתוייג בהן.

להפעלת האפליקציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיכום שנה לדוגמא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לסיכום השנה האישי, פרסמה פייסבוק גם סיכום שנה כללי של הטרנדים הלוהטים שהופיעו בה. הרשימה התבצעה לפי פעילות הגולשים בפייסבוק והמילים שהם כתבו בפוסטים ובתגובות (בכל השפות).לפי הרשימה, הנושאים שהוזכרו הכי הרבה פעמים בפייסבוק השנה הם האפיפיור החדש, בחירות (בכל המדינות) והתינוק המלכותי של קייט ו-וויליאם. האירועים הפרטיים שגולשי הפייסבוק עדכנו הכי הרבה ב-2013 הם שינוי סטטוס הזוגיות, טיולים ומעבר דירה.

ניתן גם לחפש את הנושאים הפופולריים שהוזכרו בפייסבוק לפי איזורים גיאוגרפיים (ניתן לבחור בין 15 מדינות), אם כי הסיכומים שפרסמה פייסבוק נוגעים לארה"ב בלבד: לפי הרשימה שפורסמה, הסרט המדובר ביותר בפייסבוק בארה"ב היה "לזמן את הרוע", השיר המדובר ביותר היה "גט לאקי" של דאפט פאנק, סדרת הטלוויזיה הכי מדוברת היא "סקנדל" וה"מימ" הכי פופולרי - מימ הג'ירפה. האיזור בארה"ב שבו עשו הכי הרבה צ'ק אין - דיסנילנד.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully