וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Cc:Betty

דידי חנוך

3.3.2009 / 10:33

קבצים מצורפים למיילים יכולים לגרום לכאב ראש. שירות חדש יעזור לכם לנהל אותם, וכל דבר אחר שקשור למייל שלכם

מייל הוא אחד מאמצעי הנפוצים ביותר, והבעייתיים ביותר בעולם כיום. כולנו נעזרים בו, אבל לכולנו יש קשיים איתו. ואחד הקשיים הוא קבצים מצורפים. הקבצים המצורפים שאנו מקבלים במייל נמצאים בתיבה שלנו, היכן שלא תמיד קל, נוח או יעיל לחפש אותם אחר כך. וזה נכון לכל שירות מייל, בין אם מדובר במייל של ספק האינטרנט שלכם, או במייל רשת כמו וואלה! או ג'ימייל או הוטמייל.

ולא משנה באיזו תוכנה או באיזה שירות אתם משתמשים, Cc:Betty הוא שירות שיכול לסייע לכם. כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף כמכותב נוסף את בטי, בכתובת betty@ccbetty.com, והיא תסדר אוטומטית את כל הקבצים המצורפים ותעניק את הגישה אליהם לכם ולנמנענים של המייל.

אם תירשמו, תוכלו לקבל באתר גיגה של אחסון לקבצים מצורפים, שמחולקים לתמונות, סרטונים, מוזיקה וקבצים נוספים. בנוסף, השירות ינהל את כל הקישורים ששלחתם במייל, את לוח השנה שלכם אם המייל כולל מועד מסוים, ובארצות שאינן ישראל גם מפות של כתובות שהוזכרו במיילים.

Cc:Betty הוא שירות חדש מאד, שמושק השבוע במסגרת כנס הסטארטאפים DEMO שנערך בארצות הברית. העובדה שהשירות חדש כל כך, והעובדה שהוא לא נראה מאובטח מאד, מקשה עלינו מעט לבטוח בו באופן מוחלט. אנחנו לא ממליצים שתכתבו את בטי אם יש לכם קבצים רגישים לצרף. אבל לרוב הדברים שנשלחים במייל, מדובר בשירות נוח מאד ויעיל מאד שמשפר את חוויית המייל בכל שירות מייל אפשרי. כל מה שמוצע כרגע מוצע בחינם, והחברה מתחייבת שההיצע הנוכחי תמיד יהיה בחינם. בנוסף, החברה מתעתדת בהמשך להוסיף יכולות נוספות בתשלום, שודאי יכללו נפח רב יותר לאחסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully