וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

uTube תובעת את YouTube

הדר תדמור

2.11.2006 / 14:31

יוניברסל טיוב, חברה לייצור צינורות, תובעת את אתר קבצי הוידיאו בשל הבלבול בשמות

אתר האינטרנט של חברת ייצור הצינורות uTube, הגיש תביעה נגד אתר האינטרנט YouTube, בשל הבלבול שגרם שם אתר קבצי הווידיאו המוביל בעולם. לטענת uTube, החברה איבדה לקוחות פוטנציאליים בגלל הבלבול בין שמות האתרים.

www.utube.com, חברת יוניברסל טיוב אנד רולפורם אקוויפמנט המספקת צינורות ומכשירים לייצור צינורות, הקימה את אתר האינטרנט של החברה, שכתובתו www.utube.com.

מאז שנוסד אתר קבצי הוידיאו YouTube, לפי התביעה, נפל אתר ספקית הצינורות מספר רב של פעמים, בשל מיליוני גולשים אשר הקישו את הכתובת הלא נכונה. מתנועת גולשים של 1,500 גולשים ביום, הפך אתר האינטרנט של יוניברסל טיוב לאתר בעל תנועה של כשני מיליון גולשים ביום. בחודש אוגוסט, באופן קיצוני, הגיעו לאתר 68 מיליון גולשים, והפכו את האתר לאתר הפופולרי ביותר של יצרנית בעולם.

בגלל המספר הרב של הגולשים שהגיעו לאתר בטעות והפילו את האתר, הורידה החברה את האתר מהרשת למספר ימים. בשל כך, לטענת יוניברסל טיוב, הפסידה החברה מספר לא מועט של לקוחות, שחיפשו את אתר האינטרנט של ספקית הצינורות.

לדעת יוניברסל טיוב, לאתר קבצי הוידיאו שתי אפשרויות: הראשונה היא לשנות את כתובת האתר YouTube. זאת, משום שאתר האינטרנט של יצרנית הצינורות הקדים את אתר קובצי הוידיאו בעשור, לפי התביעה. האפשרות השנייה: לשלם ליוניברסל טיוב כדי שהיא תהיה זו שתעתיק את מיקומה, ותמנע את הבלבול בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully