וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת ריאליטי בעולם וירטואלי

7.11.2006 / 14:26

תוכנית הריאליטי המצליחה Big Brother תזכה לעונה שתשוחק ותשודר בתוך המשחק Second Life

תגידו, אמרנו לכם כבר שאנחנו חיים בסיפור מדע בדיוני? רוצים הוכחה? הנה היא: עונה של סדרת "ריאליטי" (השם מעולם לא היה פחות הולם) תתרחש בקרוב במשחק רשת משתתפים.

הסדרה היא Big Brother, אחת מסדרות הריאליטי המצליחות בעולם. הפורמט של הסדרה בעולם האמיתי די פשוט: 15 מתחרים בבית גדול אחד, מצביעים את מי להעיף בכל סיבוב. יש עוד פרטים וטוויסטים, אבל זה העיקרון. הישרדות בלי האי. בוריאציה האמריקאית מצביעים יושבי הבית. בגרסה הבריטית גם הקהל משפיע. מדובר בתוכנית שזוכה להצלחה יפה בארה"ב, אבל הגרסה הבריטית היא להיט עצום. יש תוכניות פרשנות לתוכנית, תוכניות אירוח סביבה ועוד.

המשחק הוא Second Life, והאמת שכבר קשה מזמן לכנות אותו משחק. מדובר הרי בעולם וירטואלי עם מסחר ותעשייה וקריירות, שזכה לאחרונה לכתב רויטרס משלו.

הפורמט בגרסה המקוונת יהיה קצת שונה. 15 המתחרים (מרחבי העולם) יתחייבו לבלות לפחות 8 שעות ביום בתוך בית זכוכית שנבנה במיוחד. כנראה בית זכוכית וירטואלי, למרות שזה לא נאמר. כמו בגרסה המוכרת, גם כאן יעופו מתחרים לפי ההצבעות.

מבחינת חברת ההפקה, Endemol, העונה הזאת היא ניסוי. מנהל אנדמול הולנד, פול רומר, אמר לרויטרס "Big Brother Second Life מייצג הזדמנות נפלאה לצבור ידע אודות העולם הוירטואלי. בעתיד, נשתמש בידע הזה כדי לפתח תוכן ספציפי בעבור קהילות מקוונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully