וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב נוסף לוידאו האלחוטי?

טל לוי

9.11.2006 / 12:54

זוהר זיסאפל סבור שהסיבות לכשלון הוידאו האלחוטי הולכות ונמוגות. על הקרינה הוא לא רוצה לדבר

"מדוע נכשל הווידאו האלחוטי? מדובר בשירות יקר, רוחב הפס המשמש לשידור צר ומשום מה המהנדסים שתיכננו זאת הפכו את הווידיאו לקשה להפעלה", כך אמר זוהר זיסאפל, יו"ר חברת רד תקשורת בפאנל שעסק בחדשנות ואשר נערך בוועידת ראש הממשלה המתקיימת היום בתל אביב. "הבשורה הטובה היא שהסיבות הללו הולכות ונמוגות", אמר זיסאפל.

זיסאפל נמנע מלדון גם במחיר הבריאותי המתבטא בקרינה ? נושא הנמצא בשנים האחרונות במרכזם של מחקרים רבים. ההשלכות של החשש הבריאותי מתבטאות הן בירידה במחירי הדירות המצאות בסמיכות לאתרי שידור סלולריים כמו גם דיווחים על עלייה במחלות מסוימות באתרים אלה.

"ראינו בועה שהתפוצצה, אבל ב-4 השנים האחרונות רואים גידול בתעשיית הטלקום. אמנם גידול איטי מעט אבל עדיין לא רע בכלל", אמר זיסאפל, "עם זאת, לא מדובר בגידול כולל שכן יש מי שממריא ולעומתו יש מי שצולל".

זיסאפל ציין כי הנושא החשוב ביותר בתעשייה הוא התקשורת האלחוטית. "בעבר, מי שרצה לשדר נזקק לרישיון אולם כיום, המשדרים חכמים יותר וכמה גופים יכולים לשדר במקביל על אותו תדר".

"לעומת זאת, תקן ה-WiFi לתקשורת אלחוטית צמח כמעט במקרה", אמר זיסאפל, "הסיבה לכך היא שמדובר באותו תדר בו משתמשים במכשירי המיקרוגל, כך שמדובר היה בתדר שאיש ממילא לא שם לב אליו ואשר נוצל לתעשיית ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully