וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתמחה, גרסת האינטרנט

13.11.2006 / 12:15

את התחרות מממן אולפן הסרטים של "קולומביה פיקצ'רס" של סוני כחלק מקידום מכירות לסרט חדש

תחרות חדשה מאפשרת לסטודנטים להגיש מועמדות להתמחות בשמונה חברות מובילות, בהן מורגן סטנלי, יאהו NBC וגאפ, באמצעות סרטוני וידיאו פרי יצירתם. את התחרות, המכונה "תחרות ההתמחות האולטימטיווית", מממן אולפן הסרטים קולומביה פיקצ'רס של סוני.

התחרות מקושרת בקשר רופף לעלילת הסרט החדש של קולומביה פיקצ'רס "The Pursuit of Happiness", בו מגלם וויל סמית אב חד הורי המתחיל מחדש את חייו בהתמחות בחברת ברוקראז'.

ההשראה לתחרות היא כפי הנראה סרטון הווידיאו של אלכסיי ואיינר, הסטודנט מאוניברסיטת ייל שניסה לשריין לעצמו מקום עבודה בוול סטריט באמצעות סרטון וידיאו, בו הוא נראה מרים משקולות ומדגים תרגילי קארטה. התרגיל כשל, וואיינר הפך למושא לעג לאחר שהסרטון שלו הופץ באתרי הווידיאו השונים ברשת.

המועמדים, החייבים להיות סטודנטים לתואר ראשון או שני, העלו סרטונים באורך חמש דקות לאתר שיתוף קובצי הווידיאו של סוני - Grouper.com - וחיכו לדירוג הצופים. הם נדרשו להסביר בסרטון מוטו המלווה אותם בחייהם ? משימה אשר, במכוון או שלא במכוון, מזכירה את סרטון הווידיאו של ואיינר, ששמו היה "Impossible Is Nothing".

כמו הדמות אותה מגלם סמית בסרט, הזוכה בהתמחות של מורגן סטנלי יעבוד בחטיבת הברוקראז' של החברה, בשכר של 961.54 דולר לשבוע, במשך 10 שבועות, לפי ה"ניו יורק טיימס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully