וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים מוכנים להמתין עד 4 שניות לטעינת אתר

ליאור הנר

14.11.2006 / 16:23

מחקר של ג'ופיטר רסרץ' ואקמאי קובע: חוויית גלישה לא מספקת גורמת לירידה בערך המותג ובהכנסות

מחקר חדש של חברת המחקר ג'ופיטר רסרץ' ואקמאי טכנולוגיות המפתחת תוכנות לאתרי מכירה ומסחר מקוונים מגלה כי משתמשים שמחכים יותר מ-4 שניות עד שתסתיים טעינת אתר - מועדים לנטוש אותו.

המחקר שבדק את השפעת הקנייה באינטרנט על המשתמשים גילה, כי משתמש שלא הצליח לעשות שימוש מוצלח באתר מפתח רגשות שליליים למותג שמתבטאים בירידה במכירות ונטישה של האתר לטובת מתחרים.

לפי המחקר, שליש מהגולשים שחוו טעינה איטית נוטשים לחלוטין את האתר ואילו 75% מהגולשים דיווחו כי בסבירות גבוהה לא יקנו בו יותר. כמו כן, נמצא כי טעינה איטית של האתר היא הסיבה השנייה אחרי מחירים גבוהים מדי לכך שגולשים לא מבצעים רכישות באתר מסוים.

עוד קובע המחקר, כי כמחצית מהגולשים הבוגרים שקונים מוצרים ברשת כבר במשך יותר משנתיים קבעו כי אחד המדדים החשובים ביותר מבחינתם הוא זמן טעינת העמוד בבחירה של אתרי מסחר מקוונים. כ-46% דורשים שגם תהליך התשלום יהיה מהיר ככל האפשר. המחקר נערך במחצית הראשונה של 2006 בקרב 1058 גולשים שונים באתרי מסחר בארה"ב.

כיום כמחצית מ-500 החנויות המקוונות הגדולות בעולם מציעות זמני טעינה של יותר מ-4 שניות. "פרק הזמן הזה הופך להיות המדד המוחלט שעליו צריכים להתבסס כשמתכננים אתרי מסחר מקוונים ורוצים לשמור על נאמנות הקונים", אומר ברד רינקלין, סמנכ"ל שיווק באקמאי, "ביצוע האתר הופך להיות אף חשוב יותר כשתוכן דינמי ויישומים כבדים תופסים מקום חשוב יותר באתרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully