וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו צפויה לחתום על הסכם עם 176 רשתות עיתונים

TheMarker

20.11.2006 / 14:31

במסגרת ההסכם, ישתפו יאהו והעיתונים המקומיים טכנולוגיה, פרסום ותוכן

קבוצה של שבע רשתות עיתונים המייצגת 176 עיתונים יומיים ברחבי ארה"ב צפויה להכריז על הסכם שיתוף תוכן, טכנולוגיה ופרסום עם ענקית האינטרנט יאהו ? סימן נוסף לכך שהמדיה הישנה מוכנה לשלב ידיים עם מי שבעבר ראתה בו אויב.

בשלב הראשון של העסקה, חברות העיתונים יחלו לפרסם את מודעות הדרושים שלהן בלוח מחפשי העבודה של יאהו - HotJobs - ואף ישתמשו בטכנולוגיה שלו במודעות הקריירה המקוונות שלהן.

ואולם היעד לטווח הארוך של השותפות עם יאהו, כפי שסיפר מנהל בכיר באחד העיתונים בראיון ל"ניו יורק טיימס", הוא קידוד התוכן של העיתונים באמצעות הטכנולוגיה של יאהו והפיכתו לקל לשמירה ולחיפוש.

בצורה זו, החדשות המקומיות - אחד מעמודי התווך של עסקי העיתונות - יהפכו לחלק מרשת מידע שימושית עבור הקוראים והמפרסמים.

ההסכם מגיע בעיתוי טוב עבור יאהו, המנסה לזכות מחדש באמון המשקיעים ובהתלהבות המפרסמים. ההסכם עשוי גם למקם את יאהו כשותפה פוטנציאלית לחברות המדיה הישנה. גוגל, יריבתה העיקרית, חתמה לפני כמה שבועות על הסכם עם 50 עיתונים, בהם "ניו יורק טיימס", "וושינגטון פוסט" ו"שיקגו טריביון", במסגרתו תשתמש בטכנולוגיה שלה כדי למכור מודעות פרסומת במהדורות הדפוס שלהם.

עבור העיתונים, הנאבקים בשנים האחרונות בבריחת הקוראים והמפרסמים לאינטרנט, ההסכם מהווה הזדמנות לנצל לטובתן את השעות הרבות שקוראים מקדישים לאינטרנט ולפרסום המקוון.

עם קבוצת רשתות העיתונים נמנות מדיה-ניוז גרופ, הרסט, בלו, E.W. סקריפס, ג'ורנל רג'יסטר קומפני, לי אנטרפרייזס וקוקס אנטרפרייזס. הקבוצה מחזיקה בעיתונים ב-38 מדינות, עם תפוצה יומית כוללת של 12 מיליון. הפרטים הפיננסיים של העסקה טרם פורסמו.

העיתונים יחלו להציג מאמרי חדשות ופרסומות מקומיות ברשת של יאהו במהלך השנה הבאה. יאהו, בתורה, תציג באתרי העיתונים לוחות אירועים, מפות, טכנולוגיית חיפוש ותוכן אחר. יאהו גם תשתמש בטכנולוגיה שלה כדי לסייע לעיתונים למכור מודעות מקוונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully