וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסין הצלחה?

26.11.2006 / 12:27

כתב הטכנולוגיה של השיקגו סאן-טיימס בחן את Zune במשך שבוע ושנא כל רגע. מזמן לא נתקלנו בביקורת כזאת

בדרך כלל אנחנו לא מתייחסים כאן לביקורות שנכתבו במקומות אחרים. אבל מכיוון שאין בארץ [[Zune]], ומכיוון שמדובר בביקורת כל כך קיצונית, לא יכולנו להתעלם מהביקורת של אנדי איהנטקו בשיקגו סאן-טיימס על הנגן החדש של [[מיקרוסופט]].

ביקורות רבות שהתפרסמו עם יציאתו של הנגן החדש לשוק הגיעו למסקנה שהוא מוצלח במידה זו או אחרת, אבל פחות טוב מהאייפוד. איהנטקו השתמש בזון במשך שבוע, והגיע למסקנות קיצוניות בהרבה.

בין הציטוטים הנבחרים:

* "החוויה הכוללת נעימה כמו כרית אוויר שמתנפחת בפרצוף".

* "Zune הוא גלגל מרובע, מוצר כל כך מגוחך וחסין הצלחה שהוא מעורר תחושה שדומה לרחמים".

רוב התלונות הספציפיות של איהנטקו אינן חדשות: רק התוכנה של Zune מאפשרת לסנכרן את המכשיר עם המחשב, המכשיר לא תואם את מדיה פלייר, לא תואם פודקאסטים, לא תואם את [[PlaysForSure]], המאפיינים האלחוטיים כבולים בנז"ק ומנצלים חלקיק מזערי מהפוטנציאל.

מסקנה קיצונית

המסקנה של איהנטקו, המבוססת על החוויה שלו ועל החלטתה של מיקרוסופט לשלם ליוניברסל כסף על כל מכשיר שנמכר: הפשלה האיומה של מיקרוסופט היתה שהחליטה להוציא את המשתמש מהמשוואה ולהחליף אותו בתעשיית המוזיקה.

איהנטקו צופה שה-Zune ימות תוך שישה חודשים. אנחנו סבורים שסביר שהדגם הנוכחי לא יתקדם, אבל שמיקרוסופט לא תוותר כל כך מהר. הם יוציאו עוד דגם ועוד דגם וישכללו את ההיצע שלהם עד שיהיה להם מוצר תחרותי. בינתיים, המכירות הראשוניות הלא מרשימות מראות שאיהנטקו צודק בדבר אחד: Zune, כפי שהוא כעת, הוא לא מוצר אטרקטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully