וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב (עוד לא) הרג את כוכב הטלויזיה

27.11.2006 / 12:07

BBC מדווח שכ-43 אחוז מצופי סרטונים ברשת צופים פחות בשידורים בטלויזיה הרגילה שלהם

סקר של חברת ICM, עליו מדווח באתר BBC, מצביע על עליה בשימוש בוידאו ברשת. כשלושת רבעי מצופי הסרטונים אמרו שהם צופים בוידאו ברשת ובסלולר יותר מאשר בעבר.

אבל צפייה בסרטונים ברשת עדיין אינה נפוצה מאד בבריטניה. רק 9 אחוז מהנשאלים אמרו שהם צופים בקביעות בוידאו ברשת. 13 אחוז אמרו שהם צופים מדי פעם, ו-10 אחוזים אמרו שהם צופים שיתחילו לצפות בשנה הקרובה.

אבל שני שליש מהנשאלים אמרו שהם לא צופים בוידאו מקוון ולא מתכננים להתחיל לעשות זאת ב-12 החודשים הקרובים.

בבריטניה, שלא כמו בארצות הברית, אין אתרים רשמיים שמאפשרים צפייה מקוונת בתכני טלויזיה. שירותים כאלה עומדים להיות מושקים על ידי ITV, BBC וצ'אנל 4 עד סוף השנה או בתחילת 2007.

אחד מתוך חמישה מהנשאלים שאמרו שהם צופים בוידאו ברשת או בסלולר פעם בשבוע לפחות אמר שהוא צופה בטלויזיה במידה פחותה בהרבה כתוצאה מכך. 23 אחוז אמרו שהם צופים קצת פחות, ויותר מחצי אמרו שלא חל שינוי במידה בה הם צופים בטלויזיה. רק כ-3 אחוז אמרו שוידאו מקוון גרם להם לצפות יותר בטלויזיה.

הקומיקאי ריקי ג'רווייס, יוצר הסדרה "המשרד" שמצליח גם בפודקאסטים ברשת, אמר ל-BBC שוידאו של חובבים לעולם לא יחליף את הטלויזיה, אבל שהחברות המשדרות יאמצו את כוחה של האינטרנט.

"אי אפשר לייצר פרק של הסופראנוס או 24 במצלמה דיגיטלית ידנית קטנה", אמר. "אני לא חושב שניתן יהיה לעקוף את הטלויזיה או את ה-DVD. אבל חברות הטלויזיה יאמצו את המודל החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully