וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקיילס נגד ביג בן - הקרעים התגלו כבר במחנה האימונים

27.11.2006 / 15:28

המאמן הקשוח הציב תנאים מגבילים לכוכב הטרי של הבולס, והוא לא נשאר חייב. גם בגארדן התחדשו הקרבות, והפעם - מארבורי נגד אייזייה

השיקגו טריביון מדווח היום (שני) שהמחלוקות האחרונות בין מאמן הבולס, סקוט סקיילס, וכוכב הקבוצה בן וואלאס, התחילו עוד במחנה האימונים של הקבוצה באוקטובר. סקיילס ידוע עוד מימיו כשחקן כמתנגד תקיף לסגנון ההיפ הופ השולט בליגה בשנים האחרונות, ולכל תרבות הטראש טוק בפרט. על פי מקורות בקבוצה חש ביג בן מקופח עקב החוקים הקפדניים של סקיילס, שמנעו מוואלאס לשמוע מוזיקה לפני המשחק, לחבוש את סרט הזיעה לראשו ועוד. הסנטר הנרגז ביצע גם כמה תרגילי מנהיגות למאמנו, והשניים נמצאו על מסלול התנגשות די ברור כבר מהרגע הראשון. מה שיכול דווקא לתרום למתח ההדדי בימים האחרונים היא פציעתו של וואלאס בידו הימנית, שתשבית אותו מאימונים לפחות ליום או יומיים, ותיתן לשניים הזדמנות להירגע.

בניקס הבלאגן חוגג, כרגיל

הדעה הרווחת בתחילת העונה בגארדן הייתה שיחסיו הטובים של המאמן החדש, אייזייה תומאס, עם סטפון מארבורי יוציאו את המיטב מהכוכב המתוסבך. חמישה עשר משחקים ועשרה הפסדים לתוך העונה, ניתן כבר לקבוע שזה לא המצב. תומאס סיפסל את מארבורי למשך מחצית שלמה בשני משחקים שונים השבוע, והיחסים ביניהם נראים מתוחים מתמיד. סטארבורי נראה מבולבל לחלוטין על המגרש, ובמשחק ההפסד בשבת לבולס הוא לא זרק אפילו פעם אחת במשך כל המשחק, לראשונה בקריירה מרובת הזריקות שלו. אחרי המשחק הוא כבר נשמע מיואש: "אני מקווה שהמצב ישתפר, אבל כרגע זה לא נראה כאילו הדברים הולכים בכיוון החיובי. הכיוון כרגע הוא למטה".

בראיון רגשני לניו יורק פוסט אמר מארבורי: "זה רק עוד מבחן עבורי. כל מה שאני רוצה זה לשחק כדורסל בחופשיות. אני אוהב את ניו יורק יותר מכל דבר, ואני שונא את העובדה שהאוהדים שלנו לא יכולים להגיע למשחקים ולהריע לי ולקבוצה". מארבורי, בן העיר ניו יורק, זוכה העונה לשריקות בוז צורמות מהקהל הביתי שלו, שזכה לראות את הניקס מנצחים רק משחק בית אחד מתוך השבעה שלהם עד כה העונה. אם כל זה לא מספיק, הניקס הודיעו כי הפורוורד הצעיר והמוכשר צ'אנינג פריי, שסובב את הקרסול בשבוע שעבר, ייעדר לתקופה של בין שלושה לשישה שבועות.

הסלטיקס בעקבות גאסול?

הניו יורק פוסט פרסם היום כי דני איינג' משוכנע כי הפורוורד הספרדי הוא הפתרון המושלם לכל הבעיות של הסלטיקס, והוא מוכן להציע לממפיס "כל שחקן שהם רק יחפצו בו" על מנת להוציא את הטרייד לפועל.

בינתיים הגריזליס ממשיכים לקבל חדשות רעות. הקבוצה של מייק פראטלו, שהופיעה בפלייאוף בכל אחת משלוש השנים האחרונות, שקועה במקום האחרון בליגה עם מאזן של 3:10, והיום נודע כי הרוקי המבטיח שלה, קייל לאורי, שבר את פרק כף היד וייעדר לתקופה ארוכה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully