וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט משיקה את ויסטה בישראל

ליאור הנר

28.11.2006 / 14:28

מנכ"ל החברה העריך שהשקת קו המוצרים למשתמשים העסקיים ישפיע משמעותית על השוק המקומי, המתקדם באימוץ טכנולוגיות חדשות

מיקרוסופט הכריזה הבוקר רשמית על קו מוצרי מיקרוסופט החדשים למשתמשים עסקיים - ווינדווס ויסטה, אופיס סיסטם 2007 ושרת הדואר אקסצ'ינג' 2007. לדברי החברה, במוצרים הושקעו כ-20 מיליארד דולר במהלך השנים האחרונות. דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, הדגיש במסיבת העיתונאים, כי השקת התוכנות היא אירוע שצפוי להשפיע בצורה משמעותית יותר על השוק הישראלי מאשר על שאר העולם, בעיקר משום שישראל מאמצת את הטכנולוגיה מהר יותר.

"ישראל היא מספר אחת בעולם בחדירת המוצרים שלנו. החברה הראשונה בעולם שחתמה איתנו על הסכם כללי לרישוי של כל המוצרים החדשים היא נייס", אמר ימין. לדבריו, כ-250 אלף משתמשים עסקיים עושים שימוש כיום במוצרי החברה, והיעד המוצהר של מיקרוסופט הוא לגרום לכך ש-30% מהם ישדרגו את מוצריהם למערכות החדשות בשנה הקרובה.

בנוסף, חשפו אנשי מיקרוסופט את השינויים הגדולים שהוכנסו לתוך המערכת כדי להקל את עבודת המשתמשים ולחסוך כסף לארגונים. למרות שנוספו למערכת אלפי תכונות חדשות כמו ניהול מסמכים משופר, יכולת טובה יותר מבעבר לשתף מידע ותקשורת בין עובדים בארגון, לא הוצגה אף תכונה שהיא "קילר אפליקיישן", שתוביל את המהלך מבחינת מיקרוסופט ותהיה הזרז הגדול לביצוע השדרוג.

לעומת זאת, ארגונים שמבקשים לפרוס מחשבים חדשים יכולים דווקא לחסוך בפריסה של המערכות החדשות של מיקרוסופט. מחקר חדש של חברת המחקר IDC בישראל צופה חיסכון משמעותי בפריסת מערכות מחשוב חדשות בארגונים עם המעבר לויסטה, בעיקר בשל התכונות החדשות המאפשרות יצירה קלה יותר של קבצי התקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully