וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על האייפון?

4.12.2006 / 2:15

מייסד Digg ועיתונאי המחשבים לשעבר קווין רוז השתכר בזמן פודקאסט ושפך פרטים על הטלפון המנגן של אפל

לפעמים קורים דברים שגורמים לך לתהות האם מדובר בעוד נדבך במכונת ההייפ המטורפת של אפל, או שמא הגורל באמת החליט להיות כל כך נחמד אלינו. לדוגמה, ראו מה קרה כשקווין רוז - מייסד [[Digg.com]], מולטי-מיליונר לפני גיל שלושים, ועיתונאי מחשבים לשעבר - השתכר בזמן וידאו פודקאסט ונשאל אודות ה-[[iPhone]], הטלפון ש[[אפל]] אמורה (לפי השמועות) להוציא לשוק עוד מספר שבועות. בהדרגה, בחשש ובחוסר רצון, שפך רוז את הפרטים הבאים:

* המכשיר יושק בינואר
* הוא יהיה קטנצ'יק
* יהיו לו שתי סוללות (שייטענו שתיהן מאותו המטען): אחת לנגן ושנייה לטלפון
* הוא יימכר בגרסאות של 4 ו-8 גיגה של זכרון פלאש
* תהיה לו מקלדת נשלפת
* מסך מגע "מבחוץ"
* הוא יעלה 250 בגרסת ה-4 גיגה ו-450 בגרסת ה-8 (הפרש גדול מהמקובל באפל)

חלק מהמידע נשמע מפוקפק, כמו הטענה שהמכשיר ייצא בגרסאות [[GSM]], [[CDMA]] וגם (וזה החלק המפוקפק) ב-iDEN של ספרינט ונקסטל. זה מפוקפק מכיוון שמכשירי [[iDEN]] (הטכנולוגיה בה משתמשת חברת מירס הישראלית) נוטים להיות מגושמים וגדולים ו... איך נאמר את זה לא מסוגננים במיוחד.

אין לנו מושג כמה המידע הזה מדויק. קווין רוז הוא מהאנשים שסביר יותר שיזכו לראות את המכשיר ולשמוע פרטים אודותיו לפני ההשקה, והוא נראה באמת מעט שיכור. יכול להיות שהפרטים הלא אמינים נובעים מזיכרון לקוי או ממצבו המעורער של רוז. ויכול להיות שזה חלק מהמאמצים של אפל לתדלק את מכונת ההייפ בשבועות לפני כנס מקוורלד שייערך בסן פרנסיסקו החל ב-8 לינואר.

בינתיים, אתם מוזמנים לצפות בקליפ בעצמכם ולהגיע למסקנות משלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully