וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת מוצר: נוקיה 6233

דידי חנוך

5.12.2006 / 1:55

זה סיפור של אהבה. היורש של 6230i הפופולרי הוא אחד הטלפונים המהנים ביותר לשימוש בהם נתקלנו

בואו נודה בעובדות: אני חולה על פיצ'רים. ככל שטלפון הוא בעל יכולות רבות יותר, כך יש סיכוי טוב שאני אחוש כלפיו חיבה. אבל ככל שפיצ'רים אהובים עלי, בלי שימושיות ונוחות תפעול, הם לא שווים כלום. [[6230i]], אחד הטלפונים הפופולריים ביותר בישראל, היה מופת לשימושיות. ועכשיו מגיע היורש שלו, גרסת הדור השלישי: נוקיה 6233.

עיצוב זה לא רק יופי

בימים אלה, נוקיה 6233 כבר לא נחשב לטלפון עתיר יכולות. זה די מרשים, בהתחשב בכך שכאשר 6280 של נוקיה הושק הוא היה אחד הטלפונים המרשימים בארץ, והיכולות של 6233 זהות לשלו. אבל חלפו הרבה מים בנהר הסלולרי מאז, ומצלמת 2 מגפיקסל, דור שלישי ורדיו כבר לא מרשימים כמו פעם.

אז למה שנאתי את 6280 ואני מאוהב ב-6233? שימושיות. 6233 הוא טלפון הדור השלישי המהיר ביותר בישראל. המהיר ביותר שנתקלתי בו בכלל. התפריטים נעים במהירות הבזק, תוכנות עולות מהר. אפילו הדפדפן עולה מהר. בניגוד ל-6280, שנתן תחושה של מוצר פלסטיק שעומד להתפרק בידיים, המכשיר החדש הוא יצירה מוצקה וחזקה, למרות מימדיו הקטנים.

העיצוב של המכשיר הוא עיצוב בלוק קלאסי ובסיסי, עם כמה מגעים שגורמים לו להיראות קצת יותר ממכשיר בסיסי. הפלדה שעוטפת את קדמת המכשיר, לדוגמה, או המקשים הנוחים להפליא. לא מדובר במכשיר יפהפה במיוחד (למרות שהדגם השחור יפה בהרבה מהדגם הכסוף), אבל העיצוב שלו משחק תפקיד חשוב באיכותו.

ממשק, ממשק, ממשק

וכמובן, הוא ניחן בממשק של נוקיה. אותו ממשק עליו כתבנו כבר שוב ושוב ועליו כנראה נמשיך לכתוב. 6233 הוא אולי הטלפון הקל ביותר לשימוש בו נתקלתי. לחיצה אחת מביאה את המשתמש למסך כתיבת SMS, לדוגמה. והדרך לנגן המדיה או הרדיו או השעון המעורר לא רחוקה בהרבה. זה נראה כל כך פשוט, לפעמים, כשמשתמשים בטלפון טוב.

סיכום

לא סביר שארכוש לעצמי את 6233. אני חובב טלפונים סימביאנים ואוהב את התחושה שיש לי מחשב קטן ביד, עם יכולות מגוונות. אבל למי שרוצה מכשיר טלפון עם יכולות די מתקדמות שיגרום לו הנאה מתמשכת, קשה לחשוב על בחירה טובה יותר מה-6233. הדברים היחידים שעומדים לגנותו הם מחירו היקר יחסית (כרגע נמכר במחיר 1,557 במבצע, אבל מחירו המלא הוא 2,336 ש"ח) והעובדה שהוא נמכר רק אצל ספקית סלולר אחת (סלקום).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully