וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייספייס נגד עברייני המין

סוכנויות הידיעות

6.12.2006 / 17:29

מאגרי הנתונים של עברייני מין רשומים בארה"ב יוצלבו עם נתוני המשתמשים במייספייס

באתר הרשתות החברתיות [[מייספייס]] מפתחים טכנולוגיות למלחמה בניצול הרשתות על ידי עברייני מין. מפעילי מייספייס מתכוונים להשתמש במאגרי הנתונים של עברייני מין רשומים בארה"ב על מנת להצליב נתונים עם משתמשיהם. עם זאת, הטכנולוגיה לא תוכל לאתר את מי שטרם הורשעו בעבירת מין, או שלא מסרו את פרטיהם האמיתיים.

מייספייס הכריזו באתרם כי בכוונתה ליישם את הטכנולוגיה תוך 30 יום. המערכת תנסה לזהות את עברייני המין לא רק לפי שמם, אלא גם לפי תאריך הלידה שלהם, גובהם, משקלם והמיקוד שלהם.

כאשר תזהה המערכת האוטומטית התאמה אפשרית בין משתמש באתר לבין עבריין מין מוכר, ינסו עובדי החברה לקבוע האם ההתאמה מדויקת או לא. החברה תחסום את גישתם של משתמשים שיזוהו כעברייני מין, ובהתאם לנסיבות עשויה אף להסגירם לרשויות אכיפת החוק.

אתר מייספייס מצא את עצמו תחת ביקורת מתמדת של מי שחוששים לבטחון הילדים. המבקרים טוענים כי האתר, המאפשר לגולשים ליצור כרטיסי משתמש, להעלות תמונות ולפרסם פרטים אישיים, חושף את הילדים יותר מהרגיל לעבריינים המעוניינים לשדלם.

ארני אלן, נשיא המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים בארה"ב, אומר כי הטכנולוגיה היא צעד בכיוון הנכון לעצירת תופעת שידול הילדים באמצעות האינטרנט. לדברי הארגון, 1 מכל 7 משתמשי אינטרנט בגילאים 17-10 ישודל לקיום יחסי מין באינטרנט. לטענת מייספייס, 80% ממשתמשי האתר הם מעל גיל 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully