וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת מוצר: מיו C510

דידי חנוך

10.12.2006 / 3:01

גם מכשיר ניווט, גם נגן מוזיקה וגם דיבורית לרכב. הקטגוריה שלו עומדת להיכחד, אבל C510 הוא מוצר מוצלח

מכשיר הניווט הייעודי הוא סוג של דודו. כמו הציפור הנכחדת, גם הוא מסתובב על החוף באיטיות וידידותיות ומחכה שהאדם הלבן (או, במקרה זה, הסלולרי בעל יכולות הניווט) יבוא ויהרוג אותו. אבל זה לא אומר שזה בהכרח רעיון רע לרכוש PND (ראשי תיבות של Personal Navigation Device) כיום. בשנים האחרונות, המחירים שלהם ירדו, המימדים שלהם הצטמצמו, והחברות המייצרות אותם הוסיפו להם יכולות כדי להפוך אותם לאטרקטיביים יותר.

דיבורית

C510 של מיו הוא דוגמה יפה לכך. מדובר במכשיר לא גדול במיוחד, שנמכר במחיר 2600 ש"ח, ומכיל מספר תוספות בנוסף להיותו מכשיר ניווט. הבונוס הגדול שלו הוא הניסיון של מיו להפוך את הסלולר לידיד ולא לאויב. [[Mio C510]] הוא דיבורית בלוטות' לרכב, והוא עושה עבודה מצוינת בכך. המכשיר מסתנכרן עם הטלפון ושואב ממנו את ספר הכתובות, כך שניתן להשתמש בו כדי לחייג בנוחות מהרכב. הוא מאפשר גם ניהול שיחות נוח ברכב ללא ידיים תודות למיקרופון ולרמקול הסבירים שלו.

מסך המגע הגדול שלו מקל על שימושו כהרחבה לסלולר ברכב באופן שיחסית לא דורש תשומת לב רבה ולא מסכן את הנהג. לא נאמר שהוא ידידותי יותר מסלולרים ייעודיים לרכב, אבל הוא בהחלט נוח יותר מטלפון רגיל בתושבת במכונית.

נגן מוזיקה

בנוסף, כללו במכשיר גם נגן MP3. גם הנגן נוח לשימוש במידה סבירה ומפיק איכות קולית טובה מאד באוזניות. בתור תחליף לנגן ברכב, עם זאת, לא הייתי ממליץ עליו. איכות הרמקול של המכשיר טובה דיה לניהול שיחות, אבל לא לחוויית מוזיקה איכותית.

מפות

היתרון הגדול ביותר של מכשירי ניווט ייעודיים על מחשבי כף יד המצוידים ביכולות ניווט הוא שבמכשירים הייעודיים המפה כלולה במחיר. C510 מצויד בתוכנת [[MioMap]], תוכנה טובה מאד ונוחה לשימוש. הוא מצויד גם במפה של ישראל. כשמשווים מחירים בין מכשיר ניווט ייעודי לבין מחשבי כף יד בעלי יכולות ניווט, צריך תמיד לזכור שבמחשב כף יד תוכנת הניווט לא כלולה בדרך כלל.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

מספרים ונתונים

מקלט לווייני: [[SIRF III]]
מעבד: Samsung S3C 400 MHz
זיכרון פלאש: 512 מגה
זיכרון RAM: 64 מגה
הרחבות: כרטיס SD/MMC
מסך: 3.5 אינץ'
זמן סוללה (בניווט פעיל): 4 שעות
מחיר נמוך בזאפ: 2600 ש"ח

אם אתם מעוניינים לרכוש כיום מכשיר ניווט וערכת דיבורית לרכב, ויש ברשותכם טלפון בעל קישוריות בלוטות', C510 הוא דיל מוצלח. הממשק שלו טוב, התוכנה שלו נוחה, והמפות כלולות במחיר. זה, כנראה, אחד הדורות האחרונים של ה-PND שיזכו כאן להמלצה חמה. אבל כרגע הוא עדיין שווה רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully