וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת מוצר: LG 8300

דידי חנוך

12.12.2006 / 2:40

ה-LG החדש של פלאפון הוא לא מכשיר רע. הוא פשוט... בינוני. וזה מרגיז בגלל שיש לחברה הזאת מכשירים מרשימים באמת

פלאפון השיקה לאחרונה את LG 8300, עוד ניסיון להחדיר לישראל את אחת מחברות הסלולר הגדולות בעולם. יש לשוק הישראלי נסיון רע עם LG. דגמים בעייתיים בעבר ומוניטין רע גרמו לכך שלא רואים בארץ דגמים רבים של החברה מספר 2 בקוריאה.

מה יש בו

8300 הוא מכשיר נחמד. הוא לא גדול, הוא נוח ביד, והוא ניחן בעגלגלות החביבה שאפיינה דגמים כה רבים של החברה בעבר. הטלפון מצויד בכל דרישות הבסיס למכשיר דור שלישי כיום: מצלמה 1.3 מגפיקסל, חריץ הרחבת זיכרון MicroSD, צג סביר, בלוטות', USB, נגן שמנגן WMA ו-MP3. וכמו כל מכשירי הדור השלישי החדשים של פלאפון, הוא מצויד ביכולות ניווט ובתוכנת טלמפ נויגייטור המשובחת.

המצלמה של המכשיר סבירה למצלמת 1.3 מגפיקסל. פעם היא היתה נחשבת למצלמה מצוינת למכשיר סלולרי. הימים ההם חלפו. כיום היא מייצגת את המינימום ההכרחי, ועושה סבירה בכך.

ממשק

הממשק שלו טוב מאד בסטנדרטים של פלאפון. לחיצה ארוכה אחת תביא אתכם למסך כתיבת הודעת SMS, לדוגמה. זה מצוין. אנחנו מכירים מכשירים שדורשים חמש או שש לחיצות וניווט בתפריטים למיניהם. כך שלחיצה אחת זה משובח (במקור נכתב בסקירה שדרושות 3 לחיצות. עקב תגובה שהתקבלה על האפשרות ללחוץ לחיצה ארוכה על מקש ההודעות, נבדק העניין ותוקנה הסקירה. תודה למגיב). התפריטים די ברורים, ומקשי המוזיקה החיצוניים נוחים בהחלט. גם מקש ה-GPS הוא דבר מצוין. ניווט מובנה הוא היתרון הגדול ביותר של הדור השלישי של פלאפון על המתחרות, וחשוב להפוך את השימוש בו לקל ככל האפשר.

אינטרנט וקישוריות

הדפדפן הסלולרי של 8300 אינו רע יחסית לדפדפן wap. הוא עושה עבודה טובה בפורטל הסלולרי ועבודה סבירה באתרי wap חיצוניים. אחרי מפח הנפש שהיווה הדפדפן הסלולרי האחרון שבדקנו בפלאפון (ב-V3C של מוטורולה), הדפדפן הנוכחי היה שיפור משמח. עם זאת, נראה שהוא מתקשה לעתים לזהות מעברי שורה. קישוריות הבלוטות' לא תומכת בהעברת קבצים, רק בסנכרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הבאסה

אז מדובר כאן במכשיר סביר. אפילו מכשיר טוב. למה, אם כך, הוא כל כך מאכזב? כי זמנו עבר עוד לפני שיצא לשוק בישראל. מאז ששחררה אותו לשוק, הספיקה LG לשחרר טלפונים מסדרות Chocolate ו-Shine. שתי הסדרות מתאפיינות בחיצוניות יפהפייה ובתכונות מתקדמות משל 8300. הם יפים, מרשימים, בעלי עיצוב שמסוגל להתחרות במכשירים הטובים ביותר של סמסונג ומוטורולה. בזמנים בהם החברות המתחרות מוציאה לשוק טלפונים של נוקיה, סמסונג ומוטורולה זמן קצר לאחר יציאתם לשוק בעולם, העיכוב הזוחל ממנו סובלת פלאפון הופך בולט יותר ויותר. הביאו לנו את VX8500 (בגרסה המשופרת, לא הגרסה הראשונית שיצאה לשוק) או את VX8600 או את SV240!

אבל אני חושד שהקריאה הזאת היא מאמץ לבטלה. עד שנקבל את המכשירים האלה, גם הם כבר יהיו קצת מיושנים, קצת לא מרשימים. 8300 מגיע אלינו חצי שנה לאחר שיצא לשוק בארצות הברית, ומוטורולה Q עדיין לא הגיע לשוק בישראל.

לסיכום

אם נתעלם ממה שיכול היה להיות ונתרכז במה שיש, הרי שיש הרבה מה לאהוב ב-8300. איכות השיחה טובה מאד והוא מכשיר נעים לשימוש עם יכולות סבירות פלוס. פרט לעיצוב החיצוני, מדובר במכשיר טוב יותר מ-V3C, כך שכרגע מדוברק בטלפון הטוב ביותר שנמכר בפלאפון. במחיר 69.90 לחודש (2516 ש"ח סה"כ), הוא די יקר, אבל מדובר במחיר סביר יחסית למכשירים המתחרים בפלאפון. למנויי פלאפון המעוניינים לשדרג למכשיר דור שלישי, זאת כנראה האופציה הטובה ביותר כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully