וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקייפ של מיקרוסופט

סוכנויות הידיעות

12.12.2006 / 15:02

החברה החלה בבדיקת שרת שיאפשר קיום שיחות טלפון באמצעות תוכנת אופיס. מנכ"ל מיקרוסופט צופה כי בעוד 10 שנים כל התקשורת העסקית תהיה על בסיס אינטרנט

ענקית האינטרנט מיקרוסופט (סימול MSFT) החלה בבדיקת תוכנת שרתי מחשב חדשה אשר תאפשר ללקוחות עסקים לקיים שיחות טלפון באמצעות תוכנת האופיס.

מיקרוסופט אופיס קומיוניקיישנס סרוור 2007 צפויה להשקה בין אפריל ליוני 2007. התוכנה תעזור למיקרוסופט להיכנס שוק עסקי הטלפון בזמן שבו חברות גדולות רבות עוברות לטלקומיונקציות זולות המגובות על ידי טכנולוגית ה-VoIP - Voice over Internet Protocol. מיקרוסופט אמרה כי עוד לפני השקת התוכנה, הטכנולוגיה תהיה נגישה ל-2,500 חברות לשם התנסות.

שרת הקול החדש יאפשר למשתמשים לעשות שיחות טלפון באמצעות תוכנת אופיס על ידי הקלקת שם האדם שאליו רוצים להתקשר - פעולה שתיזום את תהליך ההתקשרות. לדוגמה, עובד שיקבל דואר אלקטרוני באופיס אאוטלוק מחבריו לעבודה יוכל להקליק על שמות החברים בכדי לבדוק את נגישותם וליזום שיחה אישית או שיחת ועידה.

מיקרוסופט מתחרה בסיסקו סיסטמס, IBM וחברות טכנולוגיה אחרות המחפשות להרוויח מהביקוש הגדל ל-VoIP.

מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, צופה כי בעוד 10 שנים כל התקשורת העסקית תהיה מבוססת על האינטרנט ומאות מיליוני אנשים ישנו את דרך התקשורת שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully