וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייספייס הקפיץ את ניוזקורפ למקום הראשון

רויטרס

13.12.2006 / 9:33

מספר עמודי האינטרנט של ניוז קורפ שניצפו בארה"ב, עמד על 39.5 מיליון בנובמבר לעומת 38.1 מיליון ליאהו!

אתרי האינטרנט של ענקית המדיה ניוז קורפ, ובראשותם אתר מיי ספייס, עברו את אתרי מנועי החיפוש של יאהו! מבחינת תנועת הגולשים ותפסו את מקומם של אתרי יאהו! כנצפים ביותר בארה"ב. כך דיווחה חברת חקר המדיה קומסקור.

לפי הדיווחים, מספר עמודי האינטרנט השייכים לאתרים של ניוז קורפ, אשר ניצפו על ידי גולשים אמריקאים, עמד על 39.5 מיליון בחודש נובמבר לעומת 38.7 מיליון באוקטובר. עם זאת, מספר עמודי האינטרנט השייכים ליאהו! עמד על 38.1 מיליון, לעומת 41.6 מיליון באוקטובר. מיקרוסופט הגיעה שלישית ברשימה, עם 17.9 מיליון עמודים נצפים בנובמבר, לעומת 19.3 מיליון באוקטובר.

חברת יאהו! טענה כי קהל הגולשים באתריה עדיין גדול יותר - 129.9 מיליון גולשים בחודש - למרות שלאתרי ניוז קורפ מספר העמודים הנצפים ביותר. למיי ספייס כ-57.2 מיליון גולשים בחודש. ליאהו! יש גם יותר פרסומות באתריה, והגולשים מוציאים סכום רב יותר של כספים באתריה. לטענת יאהו!, הירידה מהמקום הראשון ברשימת מספר העמודים הנצפים קשורה לטכנולוגיה חדשה המאפשרת לגולשים ביאהו! לצפות באותם תכנים בפחות דפדופים. ולבסוף, הגולש לאתרי יאהו! יגלוש 5.5 שעות בממוצע, בעוד הגולש לאתר מיי ספייס יגלוש כ-4 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully