וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: פעמון סלולרי לדלת

17.12.2006 / 2:30

סוף כל סוף, פתרון לצורך לגשת לדלת כשמישהו מצלצל! עוד סיבה לקום חוסלה!

אנחנו לא אוהבים לקום מהכיסא. כאלה אנחנו, נאמנים לקלישאות הגיקים בכל רמ"ח אברינו. לפחות, אנחנו חושבים שיש רמ"ח. לאור חוסר הפעילות שלנו, יכול להיות שחלקם התנוונו ונעלמו.

בכל מקרה, הטכנולוגיה המודרנית מסייעת לפדלאות שבינינו יותר ויותר. נכון, עדיין צריך לקום כדי לגשת למקרר ולמיקרו, אבל בעולם שבו רוב הבידור שלנו מגיע היישר למחשב, אנחנו מוצאים פחות ופחות סיבות לקום מהכיסא (המממ. זה אמור להיות קומי, אבל אנחנו מצטערים לדווח שהחלק הזה די קרוב למציאות).

וכעת - או ביום שהדבר הזה יהיה זמין לרכישה בכלל ובישראל בפרט - ירדה עוד סיבה לקום. פעמון דלת סלולרי שעובד בטכנולוגיית GSM ומודיע לטלפון שלכם כשאנשים מצלצלים בדלת. אפשר גם לדבר איתם ואף - החשוב מכל - לפתוח להם את הדלת באמצעות הטלפון!

זה אומר שגם לעצמנו נוכל לפתוח את הדלת באמצעות הטלפון. הגיע הזמן להתחיל להפוך את המגמה שבה מספר המפתחות שלנו רק גדל. כבר מזמן הבטיחו לנו שהטכנולוגיה תמצא דרך להיפטר מפיסות המתכת המיותרות האלה, והנה זה מתחיל!

המכשיר הזה נמצא כבר בגרסה 2.0, שיודעת לזהות מספרים נכנסים. עד שלושה מספרים יכולים לזכות לכך שהדלת תיפתח להם אוטומטית. האם אנחנו חוששים מכך שיגנבו לנו את הסלולרי ואת הארנק עם תעודת הזהות (והכתובת) וירוקנו לנו את הבית? כן. אבל לא מספיק כדי לא להתלהב.

הפעמון נמכר כרגע רק בהולנד ובלגיה. התענוג העצלני עולה 99 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully